2010 m. rugsėjo 30 d., ketvirtadienis

:]


Sveikos ;)
Taigi, manau pastebėjote, kad nedaug rašau į blogą...
Labai sunku kažką sugalvoti, kad būtų paprasta, ir neužtruktų per ilgai.
Kadangi mokausi 2oje gimnazijos klasėje, man laiko stoka. Vakar 1 kontrolinis, šiandien 2 buvo....
Reikia mokytis, o kai pabaigiu, tada jaučiuosi pavargusi...
Be to reikėjo dar sutvarkyti Miss Stardoll Autumn 2010 konkurso puslapį, parašyti straipsnį apie nugalėtoją (Kuri bus pakelbta jau rytoj, tad užsukit pažiūrėt ;])...
Taigi, ryt penktadienis, manau tada turėsiu daugiau laiko kažką parašyt...
Sekmadienį tikrai nieko neparašysiu, nes visą dieną praleisiu mieste, nes mūsų Dailės klasė turi pristatyti praeitų metų darbą (nors aš praeitais metais nebuvau, vistiek privalau dalyvauti), na o vakare vėl važiuosiu į šokių repeticijas...
Tad labai tikiuosi dar kažką parašyti šią savaitę. Naujienas užleidžiu rašyti kitoms rašytojoms, nes pati neturiu laiko rašyti apie tokius man bent jau bereikšmius dalykus. ;]
Taigi, turiu jums pasiūlymą... ;]
Kadangi man kartais tikrai sunku sugalvoti, ką rašyti į blogą, sugalvojau parašyti apie realybę.
Tai nebus kažkokios nuotraukos, mada ar kažkas kita.
Tai bus mano asmeniniai pasakojimai apie mano savaitę. Ką nuveikiau, ir panašiai... Panašiai kaip mano dienoraštis, ar kažkas tokio.
Norėčiau tokį dalyką rašyti, nes manau, kad daug apie mane nežinot, be to, tai man būtų paprasta...
Taigi, klausiu jūsų, ar rašyti man apie tai, ar ne? Parašykit į komentarus. ;]
Aiguste, jeigu nepatinka mano sugalvota tema, reikšk savo nuomonę, ir tada galbūt jos nerašysiu ;]
Taigi, lekiu į parduotuvę, iki :D
xxx
Gintarė
P.S. Laukite Real'n'Stardoll jau rytoj :)

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Nežinau..tegu sprendžia skaitytojai.

Unknown rašė...

O kas ta 2 gimnazijos klase ? Tu desimtoke , arne ?

Gintarė rašė...

Na panašiai :D
Olandijoj biški kitaip visa mokyklų sistema ;]

Music of Rosii. rašė...

Norėčiau.

Aušrinė ♥ rašė...

Noriu :]