2010 m. rugsėjo 8 d., trečiadienis

Heyyyyyyyyyy :D


Labuka visoms mano zuikoms ir zuikiams ;****
Yes, I'm back :)
Jau nebe pirmą kartą grįžtu, nes supratau, kad SNA man yra labai svarbus blogas, ir aš nenoriu jo palikt. :)
Tad visiems tiems kuriems aš nepatikau - I've missed you too ;**
Na bet ką jau padarysi, teks priprast vėl kartais matyt mano straipsnius, nedažnai, bet kartais.
Nes kuo toliau, tuo sunkiau darosi mokykloje, reikia įdėti dar daugiau darbo, nei praėjusiais metais, nes praėjusiais metais vos nelikau sedėt toj pačioj klasėj ;/
Tai vat, mano straipsnių nedaug matysit, bet stengsiuosi įdėti dalį savęs juos rašant, ir pateikti kitaip, negu visada.
Naujienų rašymą palieku kitoms rašytojoms, šiame bloge žinoma tęsiu savo Real'n'Stardoll rubriką, kurią matysite kartą per mėnesį, kiekvieno mėnesio pirmąją dieną manau juos dėsiu į blogą.
Gaila, kad blogas neaktyvus, bet man jo suaktyvinti nepavyks, nes pati nebūsiu labai aktyvi, kad ir kaip to norėčiau..
Tai tiek ir norėjau pasakyti, laukit mano pranešimų, ir I hope jums jie patiks ;)
xxx
Gintarė/Gwwen007