2010 m. rugsėjo 23 d., ketvirtadienis

Mano nuotraukos

Sveiki,labai sorry kad taip ilgai nerašiau tūrėjau asmeninių bėdelių. Taigi įkeliu kelias neseniai darytas mano nuotraukėlias :}Trumpai aprašysiu kaip aš jas padariau:]


Pati nuotrauka buvo padaryta nei iš šio nei iš to :] Su drauge darėm nesąmones ir į Cola pripurškėm plaktos gietinelės.Tada pasiėmiau savo Canon fotoparatą ir nufotografavau :] Tada dar paretušavau su Photoscape'u.     Retušavau - tik patamsinau kiek foną :}

Čia iš tų pačių nesąmonių :DDD Pripurkšta grietinėlė ir vėlgi retušuota su photoscape'u:}                                                                     Retušuota-patamsintas fonas ;}
Natūrali nuotrauka kas matėsi pro mano langą :] tik kad užrašyta By Gabyte :}
Vaizdas pro mano langą :] Truputį retušuota uždėtas rėmelis ir parašyta By Gabyte :] Vėlgi phoscape'u
Natūrali nespalvota foto :] Mano mylimiausia :]
         Ir nerealusis dangus pro mano langą :] Jis man labai patiko :] Be retušavimo tik užrašas By gabyte :]

Don't copy paste, visos nuotraukos darytos MANO :}
Geriausi1 <3 Gabija <3 Arden <3
Su meile lauksiu jūsų komentarų :]
P.S. Ar tęsti šią rubriką ?

4 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Taip. Tęsk. :]

geriausia1 rašė...

Gerai tęsiu :} kitos nuotraukos jau rytoj :}

Vifaix rašė...

nu ką žinau, man tai iča biški ne į temą pasirodė... blogas vis tik apie stardoll, o nuotraukos..? aišku, galima ir apie realybę rašyti, bet reikia kažkaip viską siet... aš irgi galiu įkelti vykusias savop foto, bet kas iš to?

Anonimiškas rašė...

o kaip gauti ta phoscape ?