2010 m. rugsėjo 24 d., penktadienis

Sveikučiai !


Sveiki !
Aš esu nauja rašytoja As_tik_Flora. Mano tikras vardas yra Laura. Man 14 metų  ;P 
Bloge rašysiu įvairiomis temomis, bet pagrinde beveik viskas bus susiję su kūryba. Dažnai kursiu konkursus, o prizai - tikrai bus ne maži, nes kūryba nėra tokia jau lengva , kaip atrodo... Aišku dar parašysiu ir apie naujienas ir nemokamus daiktus bei pateiksiu praktiškus patarimus. 
Aš dažniausiai rašysiu penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį, nes turiu gana daug užsiėmimų(chemija, lietuvių, rankdarbiai) ir namų darbų ;P Bet nesistebėkit jeigu parašysiu ir kitomis dienomis.
Manau tai viskas apie mane. :)
Tad kol kas iki !

As_tik_Flora

3 komentarai:

geriausia1 rašė...

Malonu kad bloggeryje bus dar vienas Rangdarbbių mylėtojas ir darytojas kaip aš :} Sveikinu , tikiuosi pritapsi :}

Unknown rašė...

Ačiū :)

Aušrinė ♥ rašė...

Sveika atvykusi! Aš taip pat labai mėgstu kūrybą. Ir labai noriu sulaukti konkursų susijusių su ja (tarkim rašinėliais) :)