2011 m. sausio 13 d., ketvirtadienis

Antidote

Sveiki :)
Sveikinti su sausio 13-aja būtų gėda,tad tiesiog primenu,jog šiandien tokia didi diena :)
Taip pat pranešu stardoll naujienas.
Visai ką tik Starplazą pasiekė parduotuvė Antidote.Man asmeniškai nepatiko 1 ir 2 aukštai.Iš 3 nusipirkau juodą suknelę :)

Kaip patinka jums?
Aigustė.
P.S.Primenu,kad iki šiandienos 24 val. galite siųsti savo aprangas,skirtas šiai dienai.Rytoj jos pasirodys blog'e.

3 komentarai:

Gintarė rašė...

OMG, aš kaip visada pavelavau pirkt antidote, ir kai pamačiau, gražiausių suknių nebebuvo ;s
O mane tai irgi mokykloj viena mokytoja pasveikino su Sausio 13 :DDD

Aušrinė ♥ rašė...

Jo, suknelių nebeliko, ir aš nespėjau. O kas iš to, juk aš non ss. Bandžiau sakytis, nuskaičiavo 5 Lt iš sąskaitos ir nieko nedavė.

Clara rašė...

Na, nežinau. Niekada nebuvau didelė Antidote fanė, man geriau LE. Antidote juk nėra labai reti, tad pinigai išeina į balą.. Geriau palaukti kai jie išeis į StarBarzaarą, tuomet galima rasti pigiau... :)