2011 m. sausio 24 d., pirmadienis

Konkurso "Laimėk" balsavimas

Labas ;]Įkeliu konkurso "Laimėk" balsavimą.Dalyvių buvo nelabai daug,bet vis daugiau nei praeitais kartais :) Merginos nick'as parašytas PO nuotrauka.



Aigustė.

PRAŠYTI BALSŲ DRAUDŽIAMA,O ĮTARIU,KAD VIENA IŠ DALYVIŲ TAI DARO.GRESIA PAŠALINIMAS.

7 komentarai:

Aiglė.;* rašė...

Sveika Aigusteliena, aš dalyvavau šiame konkurses, bet kodėl gi manęs neįkėlėte? :( P.S. mano nick'as yra Because_i_cool . Jei neišsiunčiau, tai tada pranešk man :)

Aigustė rašė...

Negavau tavo laiško :)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Nei vienas nepatiko ;/

Ugne rašė...

Manai kad stickersland12 ane?

Ugne rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Ugne rašė...

Nu manyk tai jei nori,as nieko neprasau uz mane balsuot,nes man sitas dalykas tik pramoga,paprasciausiai mano puskes megsta cia lankytis ir uz mane prabalsavo,tai ka as dabar galiu padaryt?
Jeigu pasalinsi salink bet tu tai darysi neteisingai ir nezinodama tiesos!

Aigustė rašė...

Tiesą aš galiu greitai išsiaiškinti.Labai greitai.Ir jeigu sukelsit man abejonių - tai ir padarysiu.