2011 m. sausio 21 d., penktadienis

Makiažo Prieš ir Po

Taigi, štai ir Prieš ir Po.
Atsiprašau, kad tik du.

Man patiko tavo lėlė. Turi bruožą, kurio beveik niekas nebeturi. Tai - apvalus smakras. Su juo atrodai šiek tiek originalesnė. :) Gaila, kad turi tiek mažai dažų, bet svarbiausia yra tai, kad turi pačius pagrindinius dalykus - tušus, akių pieštuką, baltą, bei juodą akių šešėlius. :) Galbūt trūksta tik kokio nors lūpdažio :)


Gaila, kad neradau pas tave visų pačių pagrindinių dalykų, kuriuos išsakiau aukščiau. Be juodo akių pieštuko tos blakstienos mano manymu nelabai tau tiko. Taip pat tas kaspinėlis šiek tiek viską gadino.
Sukūriau kažką paprasto, neryškaus :)

Kitos dalyvės:
Tapetsy
321EuroGirl123
1lauta1
Modeliukas2008
Grietinele12
Mika-Lovely
Aigusteliena
Bratsyte2
Amandusia1997
Mylondonphotos
Grietinele12
Harajakulovers

Tai pat primenu, kad vis dar galite siųsti Miss SNA Winter 2010 išlikimo užduoties darbus :)
xxx
Gintarė

1 komentaras:

Margarit.♥ rašė...

Man patiko kaip mano sena anketa pakeitei :)) oh aš prieš paskutinė su savo nauja anketa :)) p.s čia gaga8231 ;DD