2011 m. vasario 24 d., ketvirtadienis

Sugrįžau + Naujos temos; Vienos Temos pristatymas




Sveiki, pagal
iau aš sugrįžau :) . Pašalinsiu kaikurias savo temas, nes manau iš jų niekas neišeis. Tai mano naujos temos:

1.Stardoll naujienos;2.Svajonės;
3.Makiažas;
4.Konkursai;
Na, maždaug ir viskas. Na, o dabar Stardoll naujienos:
Bus "Live Video Chat eith Emily Osment" . Jau šį šeštadienį, bet parašyta Live Video, tai vadinasi, kad ją matysime pro kamerą. Stardoll'as žino kaip užburti mus :D .

Kita naujiena atsidarė nauja parduotuvė "Evening Falls". Tai daiktų parduotuvė :) .

Nauja tema "Svajonės".

Aš atsisėdau prie kompiuterio, ir tada nuėjau į tinklalapį Looklet. "Ai, neturiu ką veikti, tad kaip nors gražiai aprengsiu." Pagalvojau aš. Nuėjau į "Models" skiltį ir pamačiau modelį su keista šukuosena. "O, kaip aš norėčiau išsikarpyti plaukus žiaurei crazy!" Staiga viduje taip sau pasakiau. "Bet, neeee... šokių mokytoja rėks ant manęs,jog nesusipiną kasytės, ar arklio uodega... O aš taip nenoriu, kad ant manęs rėktų...
O ką man mama pasakys, jog aš taip išsikarpyti noriu? Tikriausiai nepritars...". Taip galvodama pykau ant savęs iš visos širdies, kad kam aš pradėjau lankyti šokius, kurių aš dabar nenoriu?.. "Ten jos visos su keistais plaukais... Ir beveik tie kurių aš noriu...".


Kaip ir sakoma "Laiko atgal neatsuksi...". Aš sukūriau šitą temą, kad padėtumėm blog'o skaitytojoms išpildyti jų svajones. Manęs jau niekaip neišgelbėsit, nes mama išsirašyti neleidžia... Tad man rašykit Svajones, mes jum pagelbėsim :) .
Rašykit man į Stardoll'ą: Because_i_cool , el. paštą: egle.sim@hotmail.com arba į skype: notegle. Bet prisistatykite kai rašysit į skype, kad žinočiau ;) O laiške, jeigu siunčiate į el. paštą, parašykite savo nick'ą, o jei norit būti anoniminės, taip tiesiog pasirašykite vardu arba pirmąją vardo raide :) .

Jūsų pasveikusi Eglė ;)*

4 komentarai:

Gintarė rašė...

Stardolle nebūna video chatų su žvaigždėmis :)

Aiglė.;* rašė...

Betai kaip pati matai, kad paveikslėlyje parašyta, kad video chat'as, pati nueik į stardoll'ą pasiskaityk ten užėjusi :)

Edita rašė...

Labai susidomėjau tuo chatų, atrodo labai įdomiai ;)

Aigustė rašė...

Edita - ir man taip pat :)