2011 m. kovo 26 d., šeštadienis

Mano Augintinis


Kad ir kaip savanaudiškai beskambėtų,noriu papasakoti apie savo katinėlį . :)) Pas mane jis atkeliavo mano gimimo dieną.Iki jo neturėjau nei vieno gyvūnėlio. :) Atvyko dar labai mažas kamuolėlis - 3 mėnesiukų . :)) Mažas padarėlis,kituose namuose,nuo savo mamos,brolių,sesės...Turbūt visą naktį prabudėjau prie jo,kadangi labai pergyvenau.Glosčiau siūliau maistelio,vandenėlio.Bet buvo aristokatinas . :) Buvo ir yra tvarkingas,niekada nebuvo pridirbęs ne vietoje . :D Taigi mano katinas,jau beveik 3 metų,Britų trumpaplaukis Britis . :) Silver tabby spalvos katinėlis. :) Yra iškastruotas . :) Didelės lapcės,pūsta uodega ir nežmoniško grožio akys...Lyg pieštuku apibrauktos. :) Linksmas,judrus storuliukas :)) Mėgsta valgyti tiek sausą,tiek šlapią maistelį,dar kartais ir košės,batono,varškė,bei jogurto paskanauja.Žuvis - jis tokio dalyko nė nežino.Namie -tarp savų jis drąsuolis,bet kai vežamės jį į gamtą,vieną kartą net mašinoje apsisiusiojo. (;// aš gavau plauti . :D) Taigi drąsa kažkur išgaruoja . :)) Supratote-jis neina į lauką,bet yra geras medžiotojas - musės,vabalai.Oi tiūtiū.Virsta vazos,gėlės.. :DD Labai nemėgsta maudynių.Netgi tėtis jo nenulaiko vonioje.Šukavimas - pusė velnio.O jau būti myluojamas - retenybė,tik kai valgyt prašo . :DD Yra mažas išdaigininkas ir jo šunybių nesuskaičiuotumei ant kojų,rankų pirštų . :)) Taigi tiek apie mano Britį.O tarp kitko,jis labai draugiškas . :))

4 komentarai:

Aigustė rašė...

Labai mielas :)

Auguste rašė...

Toksss.... Mielutis!!!!!

Aušrinė ♥ rašė...

Mielas :}
Bet labai jau daug šypsenėlių straipsnyje.

Unknown rašė...

Koks gražuolis ;)))