2011 m. kovo 13 d., sekmadienis

Mano pavadinta - paieška. :DD



Sveikos..
Kaip dienelė?
Man visai bloga.
Sergu. Net nuotaikos neturiu.
Bet juk reikia jums parašyti.
Taigi šis pranešimas bus kaip paieška. :D
Taigi ieškau tokių grandinių, kurias gaučiau nebrangiai.
Kas turite, rašykite man per Stardoll į privatą.
Jos yra gan retos, tad nemanau, kad dauguma kas jas turi..
Taigi.
Mano paieška baigta. :D
Šiandien dar stengsiuosi parašyti jeigu jausiuosi gerai.
Iki. bratsyte2

8 komentarai:

Gintarė rašė...

Turiu, bet nieks jų pigiai neparduoda :D

Gabija. :pp rašė...

O už kiek tu jas parduotum? :DD

Gintarė rašė...

Neparduodu :D

Anonimiškas rašė...

Man irgi reikia ://

Anonimiškas rašė...

Taip. Daug kas ieško, mažai kas turi (:

Aušrinė ♥ rašė...

Aš irgiii ieškau :D

cyplionok rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabija. :pp rašė...

Tai jau tikrai, visi ieško, bet mažai kas turi.. Na, bet Stardoll`as gali padaryti šiek tiek kopijų... :D