2011 m. kovo 7 d., pirmadienis

Metas dalinti prizus!

Kol kas parašysiu tarpinius "rezultatus" kas kiek komentavo,ir kiek sd užsidirbo :)
svile2 - 16 sd.
elze (parašyk savo stardoll nick'ą) - 3 sd.
geltona11 - 4 sd.
Kawaii (parašyk savo nick'ą) - 3 sd.
prettnes - 2 sd.
.......Viktorija ♥ (parašyk savo nick'ą) - 1 sd.
merrgike - 6 sd.
Fashionista Silvija ~* - 2 sd.
Monika ;* (labai ačiū tau už gražų komentarą su keiksmažodžiais) - 1 sd.
harajakulovers - 1 sd.
Tad kam reikia - stardollerius dovanosime dabar.Kam nereikia - jie toliau pildysis,kai tu komentuosi.
Tad kaip matot,mes su Gintare nejuokavom :)
Rašykite komentaruose ar reikia jums sd dabar,ar toliau pildysitės :)
Aigustė ir remėja Gintarė :)
P.S. toliau komentarus skaičiuosiu nuo braškinio kokteilio recepto.

8 komentarai:

11katytexxl11 {Eliza} rašė...

Sveikos,tik jusu psl. atradau ir man jau patinka sis blogas :)Spekit?As jau sekeja =} mano nick: 11katytexxl11 noreciau cia rasyti :) o seip priimkit mane i savo gretas ^.^ Jusu 11katytexxl11 {Eliza}

Fashionista Silvija ~* rašė...

Tokia aš jau ir komentatorė. Geriau Svile2 nuo manęs perduok 2sd :)

Aigustė rašė...

Taigi gali toliau tęsti savo "sąskaitą" - stardolleriai niekur nedings :)

Gintarė rašė...

11katytexxl1 malonuu ;]]

Aiguste, ačiū, kad nepamiršai ;D

Aušrinė ♥ rašė...

Labai ačiū :}
Aš pildysiuos toliau ;}

Eglė rašė...

Kokia faina tema. ;p

Gabija. :pp rašė...

Na dabar reik komentuot.. ;))

Anonimiškas rašė...

Taip:" Dabar pakomentuosiu :DDD