2011 m. kovo 13 d., sekmadienis

Plonų diržų mada

Sveiki visi,šią gražią sekmadienio dieną :)
Aš ir vėl su ta mada.. :D šį kartą ji tikrai daug kam žinoma...

plonų dirželių mada! manau,kad galima pasakyti,jog šią madą įvedė D&G. Tapo masiškai populiarus taip vadinamas D&G mazgas. Patys populiariausi - senoviniai,rudi,juodi,pinti dirželiai.Tokių TIKRAI gali surasti močiutės ar mamos spintoje.Seniau jie taip pat buvo madingi. :) (aš pati 4 dirželius pas mamą radau :D)


D&G diržų surišimo mazgas.kad tokį galėtum susirišti,susisegus turi likti netrumpas diržo galas.

Na,ir pati sukūriau derinukų su plonais dirželiais.

Pirmasis derinys - klasikos mėgėjoms.Tokie diržai puikiai tinka ir prie little black dress,ir prie baltų suknelių.

Antras derinys - Fashionistoms.Sijonas paaukštintu liemeniu,raštuotos pėdkelnės,palaidinė.

Ar patiko straipsnis?Nešiojat plonus dirželius?Kaip?su kuo?prie ko?

Aigustė.

6 komentarai:

Unknown rašė...

Įdomu ;)
Mano sesė labai juos mėgsta, nuolatos tik juos ir teperka XDD

Anonimiškas rašė...

Man labai patiko straipsnis ir diržai :D

Anonimiškas rašė...

Evv :)* Sutinku man ir labai patiko. Apie madą Augustė išmano kiek apie ją berašytų skaityti visvien įdomu ir naudinga :)

Aigustė rašė...

Ieva - ačiū labai :)
P.S.aš Aigustė :)

Anonimiškas rašė...

Ai..:DDD

Aušrinė ♥ rašė...

Gražu :}