2011 m. gegužės 24 d., antradienis

HB's bag

 Labukas :)

Taigi,taigi. Pranešimas apie naują HB's rankinę :D 

parduotuvė : RIO
kaina: 11 sd.

Na,man rankinė nepatiko visai. Per didelė,kažkokios keistos formos. Žodžiu negraži. Todėl nei derinio nesukūriau,nes kad ir su kokia ilga rašymo patirtimi,nemanau,kad su šia rankine derinį padaryčiau gražų :D

Na,o kokia jūsų nuomonė? :)

Aigustė.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man irgi kaskaip nelabai

Gabija. :pp rašė...

O man visai baika. :D

Kotriūkas. rašė...

Aš tai net pati nž. Nelabai mėgstu dėti savo lėlei rankines, na nebent per petį. :DDD Ši man nelabai patiko ir spalva tokia ''bobiška''. : DDD Kiekvienam savo. :)

Christie rašė...

Tokia... Kodėl nebededat foto, kaip atrodo tikrovėj ?

Anonimiškas rašė...

Man tai visai patiko, tik kažkokia man ji keista :D