2011 m. gegužės 20 d., penktadienis

Nauja parduotuvė


Laba,žiūriu šiandien,kad atėjo man laiškas ir labai apsidžiaugiau,ogi matau štai tokią nuotrauką ir nieko nesuprantu:
Manau šį laišką gavote ir jūs...

Paspaudus ant paveiksliuko pamačiau,kad atsirado nauja parduotuvė.Rūbai gražūs,vasariški,bei stilingi tik brangoka kaškaip,manau ir jūs norėtumėte pamatyti šios parduotuvės vidų.Štai ir jis:
Nuostabu! (puslapiai sudelioti ne iš eilės)
Man labai patiko suknelės (nevisos bet...)
O kaip jums?Kas labiausiai patiko?
Gabriele-lilikasaki

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Net nežinau... Gal ką ir pirksiu :)

Aušrinė ♥ rašė...

Man tai patinka :}

Anonimiškas rašė...

Man taippat ;D

Aigustė rašė...

Man labai patiko parduotuvė. Pirkau vieną maudymosi kostiumėlį ir žadu pirkti dar vieną :)) Esu patenkinta,kad kainos nedidelės.

Anonimiškas rašė...

Man tai brangoka,kai pinigu mazai turiu tai... :DDD

Unknown rašė...

Man patiko suknelė X))

Vikiūks*) rašė...

Kai kas patinka, kai kas ne

Ieva rašė...

Man pati parduotuvė patiko. Tik kodė aš darau plačią apžiūrą ,o ji ne? Jug mūsų darbas pateikti skaitytojam savo nuomonę..Gaila ,kad tos apžiūros nepadarei..

Unknown rašė...

Man patinka, gan daug graziu rubu ir dar kainos padorios...:)

Anonimiškas rašė...

Padariau,bet labai mažą,jei nematai geriau įsiužiūrėk

Ieva rašė...

MAŽĄ pati pasakei ,o aš..:P Sakau išsivalykir visos manęs nekentėjos uteles, tada pakalbėsim :P