2011 m. birželio 12 d., sekmadienis

HAM HAM. Prašau visų dėmesio :DDD
Ne,o jeigu rimtai. Ar man dar rašyti savo straipsnius apie madą,mat matau,kad kai kurios rašytojos jau pamiršo,kad tokius rašau. Ir nori iš manęs nelabai gražiuoju atimti :((


Tiesiog man labai patikdavo rašyti,tik nežinau ar jums patikdavo skaityti :O


Dėkoju už nuomonę ir komentarus,kurių tikiuosi sulaukti :/


Aigustė.

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Manau tau tikrai reiketų rašyti,man patikdavo tavo straipsniai apie madą.Jie būdavo greitai suprantami,gerai aprašyti...Na,tiesiog man patiko ir sakau,kad galėtum ir toliau apie tai rašyti.

Ieva rašė...

Taip labai norėčiau ,kad vėl rašytum apie madą. Tavo straipsniai man žiauriai patikdavo. Tikrai sutinku su Gabriele jie lengvai suprantami tad tikrai rašyk kaip rašiusi ;)

Gabija. :pp rašė...

Tęsk.. :))

Auguste rašė...

Sutinku su visomis. Tavo straipsnius buvo žiaurei įdomus skaityti, jie buvo nenuobodūs. Manau, kad ir toliau tūrėtu juos tęsti

Anonimiškas rašė...

Tęsk, bet žinok, kad VISI šio blogg'erio rašytojai mano manimu apie tai gali rašyti. Juk jei vestum kokia rubriką apie madą ar kažka panašaus vesk, bet straipsnius tai gali rašyti visi...

Kotriūkas. rašė...

Man tavo straipsniai patiko. :) Rašyk toliau. ;}

Aigustė rašė...

Evv- taip,bet nemanau,kad bus įdomu,jeigu aš parašysiu apie MAXI ilgio sijonus,ir kitas straipsnis iš eilės bus apie MAXI ilgio sijonus taip pat.

Anonimiškas rašė...

Rašyk ;)
Aigusteliena- taip, tačiau mada tai labai plati tema ir kiekvienas apie tai gali rašyti...

Aigustė rašė...

Edita - žinoma,kad gali. Bet aš jau rašiau apie visus tuos dalykus,kuriuos mačiau pradėtame sifija10 rašyti straipsnyje. Tai kam viską kartoti?