2011 m. birželio 15 d., trečiadienis



Labas.Dar kartelį.
Taigi pirma padariau prieš po ladykizyte's.
Taigi nieko nelaukdama pradėsiu.:)

Šukuosena,makiažas,papuošimas :



Prieš : Man nelabai patiko dėl to kad per mažai aksesuarų,man nelabai riži plaukai patinka,
Man patinka ryšku makiažai...Nu nežinau man nelabai...:)) 9/10
Po : Aš padariau juodus plaukus nes kaip sakiau man nelabai riži plaukai,Pridėjau papuošalų,nes per mažai sakyčiau arba išvis jų nėra...:DD :)

Nagų papuošimas :


Prieš : ...10/10
Po: Suderinau spalvas.:))

Rubai,batai,karoliai ir pan. :


Prieš : Viskas man gražu, tik ne mano skonio, o taip tai gražiai suderinai:)) 10/10
Po : Mano stilius.:DD

Pagarbiai:Sofija10 (LQurytė). :)
I k i . ;)p

5 komentarai:

Kotriūkas. rašė...

Amm. Man kažkaip pačios lėlės veidas nelabai patiko.. Na nežinau... o apranga, patiko ir makiažas. :)

Anonimiškas rašė...

Gal,per daug persistengiau.:D

Anonimiškas rašė...

Ačiū :}}

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Gražus po derinys :) Tik gal ta rankinė per petį nelabai čia tiko. :)

Neringutea ;* rašė...

Man nepatiko Po makiažas :)