2011 m. birželio 16 d., ketvirtadienis

Pasidaryk pati. !!


Merginos, ar pamenate Lady Gagos pamėgtą plaukų šukuoseną - kaspiną iš plaukų? Šiandien išmokite tokį pasidaryti ir jūs.! Namuose, pati viena, be niekieno pagalbos. Užtruksite maksimaliai 10 minučių (pirmą kartą užtruksite ilgiau, tačiau įgudusi sugebėsite tokį kaspiną pasidaryti vos per 3-5 minutes).

Norint pasidaryti tokią šukuoseną, jums reikės tik plaukų gumytės, paprasčiausių segtukų (liaudyje vadinamų špilkomis) bei plaukų lako, kad sutvirtinti šukuoseną.

Žemiau esančiame vaizdo klipe parodyti dveji būdai, kaip pasidaryti kaspiną turint trumpus bei ilgus plaukus.



Pagrindiniai žingsniai norint pasidaryti plaukų kaspino šukuoseną:

  • Plaukų gumele riškite plaukus į arklio uodegą, tačiau paskutiniu rišimu plaukų iki galo neištraukite.
  • Ištrauktą plaukų uodegą prisekite segtuku priekyje prie pat gumelės.
  • Gautą plaukų kilpą padalinkite į dvi lygias dalis ir ištraukta plaukų uodega juos perskirkite, o pačią uodegėlę pritvirtinkite nugaros pusėje segtuku.
  • Segtukais pritvirtinkite ir kaspino šonus.
  • Paslėpkite visus nereikalingus plaukus po kaspinu arba "priklijuokite" juos plaukų laku.
  • Sutvirtinkite šukuoseną plaukų laku.

Tokia šukuosena kaskart gali atrodyti skirtingai. Galite kaspiną rišti pačiame viršugalvyje arba ant šono. Riškite kaspiną iš visų plaukų arba tik iš dalies plaukų, kitus palikusi palaidus. Pastarasis būdas parodytas žemiau esančiame vaizdo klipe.






Esu mačiusi tokių kaspinų pirkti. Jie padaryti iš dirbtinių plaukų ir kainuoja apie 30-40 litų. :}

Sėkmės pasidarant! ir Iki.!

kotry1


14 komentarų:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Fainai :) Bet man nepavyktų,kadangi mano plaukai nėra ilgi. :}

Ievūks. rašė...

Dariau, bet šūdas gavosi :D

Anonimiškas rašė...

Aš jau seniau dariau, tai kietai pas mane gaunasi ;)

Anonimiškas rašė...

Ooo... Reiks pabandyt :D
Monika - mano dabar irgi nebe, o seniau buvo ilgi :{ Teko nusikirpt...

Aigustė rašė...

Labai tingėčiau bandyt,be to mano plaukai per trumpi :(

Kotriūkas. rašė...

Mano plaukai irgi trumpi ir iškarpyti, tad kai padarau kaspinėlį, tai jis būna su ''antenom'' :D :D

Christie rašė...

Eina sau, ta mergina į mane taip panaši XD

Unknown rašė...

Įdomiai čia :)
Christie - tikrai panaši :P

Kotriūkas. rašė...

Christie - Kuri? :DD

Vikiūks*) rašė...

Jo, rimtaj panaši :) Tik plaukai ir veidas šiek tiek kitoks :P

Aigustė rašė...

Oba,tikrai panašios :D

Gabija. :pp rašė...

Omg.. Kam aš nesenai nusikirpau plaukus? :DD Juk galėčiau tą kaspiną pasidaryt. :DD

Gabija. :pp rašė...

Beto žiauriai fainas ciūūcikas kuris vaikšto kambarį. :DDDD

Gabija. rašė...

nukopintas straipsnis ;)