2011 m. birželio 10 d., penktadienis

Prieš ir po..

Sveikos.. Žinau, jau užknisau su savo tais Prieš ir Po. Tad sakau gal turite nuomonių ką man vesti?
Šiandien dalyvauja prieš paskutinė mergina. :) Jos nickas - sofija10. Tad nieko nelaukdami, pažvelkime.

APRANGA :

Prieš : Mmm... Atrodei gražiai, tik... Nežinau, bet man kažkuo tu neįtikai. Gal trūko kokių timpių? Ne.. Ak... Ak.. Aksesuarų! Galėjai uždėti kokią apyrankę ar pakabutį. Bet toliau viskas gerai. 9/10 :)
Po : Dvi spalvos ir viskas. Man tu čia atrodei įspudingai. Nežinau, kas mane užplūdo, bet man bordinė (ar kokia ten) spalva pradėjo patikti. :DD Tad sukūriau su ja derinį. :)

VEIDAS :




Prieš : M, galėjo būti ryškesnis makiažas. Plaukai ir visi aksesuarai patiko. Nieko daugiau nepriekaištausiu ir parašysiu visgi gerą balą. :) 9/10
Po : Kaip matai, beveik viską pakeičiau. ;DDDD Na kaip pasakyti beveik viską. Plaukus, makiažą.... Žodžiu, man čia tu atrodei taip pat gražiai..


Na, o kaip ji jums atrodė? Išreiškite savo nuomonę komentaruose. :)


Paskutinioji dalyvė > Planethype


Ji pasirodys rytoj ( birželio 11d. ) arba šiandien, jei pavyks. :)


Taigi iki.



11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Kad Aksesuarą buvau užsidėjus ant kaklo.

Kotriūkas. rašė...

Tai jO, aksesuaras ant kaklO tikrai buvO. ;D O šeip, man tas lankelis nelabai patikO..

Ieva rašė...

Taip tas lankelis tiesą rašant atrodė truputį kvailai ,bet šiaip man patiko.

Anonimiškas rašė...

Šiaip, man gal labiau patiko po, bet ir po netobūlas. Juk merginos, dabar VASARA, reikia mąstyt vasariškai, taip pat ir rengtis :DDD

Unknown rašė...

Visai nieko :)

Gabija. :pp rašė...

Ačiū. :)) Evv > vėsiam orui čia..

Ieva rašė...

Taip. Jai gu per vėsų orą taip išeičiau. Jau dabar gulėčiau lovoj, su arbata rankose. :)

Gabija. :pp rašė...

Nu jis nėra jau toks ir vėsus. Paprastas derinys..

Ieva rašė...

O man ne :Pp~

Gabija. :pp rašė...

Negražu? :(

Neringutea ;* rašė...

Man po gražiau ;}