2011 m. birželio 5 d., sekmadienis

Skandalų pradžia?

aš nesuprantu,ar čia aš durna,ar man vaidenasi,ar čia mano straipsnis kitame blog'e stebuklingai atsidūrė?

SIAUUBAS.

gelbėkit. aaaaaaaaaa

o tau,mergaite,kuri nukopijavai,siūlyčiau ATSIGAUTI,negi manei,kad nepamatysiu??

blog'o administratorės gražiuoju prašau pašalinti šios "rašytojos" (jeigu ją galima taip pavadinti) straipsnį iš savo blog'o.

13 komentarų:

Dolčė [Neringuciukaz] rašė...

Ech akivaizdu. Vaikas pasireklamuot norejo ;)

Aigustė rašė...

Ir gavo reklamos su kaupu ;PP

Kotriūkas. rašė...

P.S. ar jau ištrynė?

Kotriūkas. rašė...

Oh, dabar tik pastebėjau, kad LYGIAI toooks pat staripsnis, kaip tavasis Aiguste. Dabar supratau, kad čia suknelės modelis. :DD

Aigustė rašė...

Neištrynė.
Tai čia visas tekstas ir nuotrauka mano nukopijuota..

Auguste rašė...

Siaubas, ar taip galima?

Aigustė rašė...

Tai jeigu smegenėlių Dievas pagailėjo,kuo mes kaltos?

Unknown rašė...

Ne nu visai nusivažiavo...

Anonimiškas rašė...

Kaip joms negėda kopijuot?

Neringutea ;* rašė...

O kokiam čia bloge ? ;|

Unknown rašė...

fashionbazaar4you.blogspot.com

Kotriūkas. rašė...

Ir dar PARTNERIAI

Christie rašė...

Gėda gėda žmonės ...