2011 m. birželio 12 d., sekmadienis

TEMA - Tikra istorija. (tęsinys)

Sveikos.! Štai ir vėl sveikinuosi su jumis ir štai naujoji istorijos pastraipėlė. :)
Gero skaitymo.!


***


''Ieškoma narkomanė...''
Pamotė buvo itin griežta.Manęs nekentė.Kitą kartą pabėgau
savaitei.Pirmą naktį su draugėmis praleidome kažkokioj laiptinėj,
kelias naktis nakvojau pas draugę, o kai ruošiausi išvažiuoti iš
miesto su ''gatvinėm'', mane pagavo pusbrolis.Pasirodo, buvo paskelbta
mano paieška su mano nuotrauka miesto laikraštyje.Mokykloje visi
tyčiojosi, nes buvo rašoma: ''Mergaitė naivi, todėl tėvai ir pedagogai bijo,
kad nebūtų narkomanė...'' Visi mane pradėjo vadinti narkomane. Ėmiau vengti
klasės draugų, praleidynėti pamokas.

Merginos, puiku kad jums patinka ši istorija. Malonu skaityti jūsų komentarus, jie mane stumteli tolyn, kad rašyčiau vėl ir vėl ir vėl. :}
Taigi, liko 4 pastraipėlės ir esu jau išrinkusi istoriją, kurią pradėsiu rašyti, kai pabaigsiu šią. ;}
Užuomina : ji bus apie keistą merginos pomėgį. ;p

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Vargšė :( Užjaučiu aš ja..

Gabija. rašė...

aš nesuprantu, kam iš žurnalo nurašinėt istoriją?

I n g r ii da ♥ rašė...

Kokio žurnalo? :P

Gabremo rašė...

Justė

Kotriūkas. rašė...

Gabija - Kiti gal ir neskaitė, nes rašau iš žurnalo, kuris yra 2009metų. :)
Gabrė - Iš Lukos.

Neringutea ;* rašė...

Kai liudnumo :(