2011 m. birželio 13 d., pirmadienis

VERSUS VERSACE tribute

Sveiki visi :)

Pranešu jau visiems ko gero matytą naujieną - parduotuvę VERSUS VERSACE tribute.

Na gerai,prisipažinsiu,vien pamačius pavadinimą kūnu nubėgo šiurpas. Turbūt daug kam nepaslaptis,kad labai prijaučiu VERSACE firmos ženklui bei kūrybai. :D



Tačiau parduotuvė mane šiek tiek nuvylė. Iš tiesų VERSACE kūrinių yra daug daugiau,ir daug gražesnių.
Kaip matosi šioje kolekcijoje - madingi langeliai,juostelės,ryškios spalvos,MAXI drabužiai.

1 aukšte - labiausiai patiko suknelės bei vieni bateliai. Daugiau nelabai kas ten buvo verta mano dėmesio..

2 aukšte - taipogi suknelės bei visai neblogos rankinės.



VERSUS  VERSACE tribute - realybėje.Manau,kad stardoll nepakankamai išpildė šiuos drabužius,nes realybėje jie atrodo daug gražiau.

Kokia jūsų nuomonė?
Aigustė.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man iš čia niekas nepatinka, nes viskas kažkaip hm... Nežinau į kažką man užneša, bet nežinau į ką :DD

Neringutea ;* rašė...

Man ir niekas nepatiko :D

Anonimiškas rašė...

Realybėje gražu, stardolle ne.