2011 m. rugpjūčio 28 d., sekmadienis






Laba diena ,visoms.:))
Kaip gyvenat?
Šiandien šiltą ir šiaip šiltas savaitgalis.:)))
Šiandien padariau Prieš Ir Po.
Žinau kad, kai kuriems mano Prieš ir Po,nepatiks.Kartais,net nenoriu žiūrėti komentarus,n
es žinau kad bus parašyta nelabai patiko,ar pan.:DD
Tiesiog man būna gėda.:))
Tad tai tiek .Nerašiau ilgokai,todėl nes visas dienas buvau išvažiavus,arba dariau Prieš ir Po neslabai daug dalyvių...
Taigi negaišdama jūsų ir savo laiko įkelsiu
5 dalyvių Prieš ir Po.
(tik veidas)
Ai va,vos nepamiršau kad kadangi daug kas parašė anam mano pranešime,kad aprašinėčiau ...
Tai teks taip ir daryti..Nors esu beraštė bet, sis vien parašysiu.:DD

Aguona225 ;




Prieš: nepatiko šukuosena,nebuvo papuošalų,beveik nepadažytą.Duodu:9/10. :))
Po: Pridėjau papuošalus,šiek tiek padažiau,pridėjau papuošalus,pakeičiau šukuoseną.:))

norasika ;

Prieš: man šukuosenos spalva nelabai patinka, nesupyk.:))
Be papuošalų,ir nelabai padažyta.Tad duodu:9/10.
Po: Pakeičiau šukuosenos spalvą,nekeičiau šukuosenos nes man ji labai patinka.:))
Pridėjau papuošalų ir padažiau pagal savę. :))
As_tik_Flora ;




Prieš:Viskas man labai patiko.:)10/10
Po:Pakeičiau pagal savę. :D

MissUoga ;



Prieš: Man patiko.:)10/10
Po: Pakeičiau šukuoseną,spalvą juoda,kadangi mano spalvą mėgstamiausia juodą,padažiau kitaip ir kitus papuošalus pridėjau.:))

Meilute_Lt ;

Prieš: Man nelabai aplamai patiko.Tad duodu 9/10
Po: Pakeičiau šukuoseną .padažiau savaip,ir papuošalus suderinau.:))

Štai ir viskas.

O dabar klausiu jūsų:
Ar norit į mokyklą?
Y šitą klausimą atsakykit apklausoje.
Kuria matote apačioje.









Ar norite i mokykla?
Taip
Ne
Labai !
Niekada !
pollcode.com free polls
Tai tiek Iki.:)
Katty.*(sofija10)