2011 m. rugpjūčio 22 d., pirmadienis

Sveiki

Sveiki SNA skaitytojai

Aš esu Sandra, man 14 metų, eisiu į 8 klasę. Esu nauja šio blogo rašytoja. Gyvenu mažame kaimelyje kuris vadinasi Leskava. Esu draugiška ir truputį užsispyrusi na ir linksma panelytė mėgstanti nusišnekėti. Užsiimu rankdarbiais, gal kada ir įdėsiu kokį darbelį į šį blogą, galėsite įvertinti mano pastangas. Turiu 4 brolius ir 1 sese. Na tikiuosi viską apie save parašiau.
Ps: jei turite pasiūlimų  kokius surengti konkursus ar apie ką rašyti rašykite man gmail adresu: sandrux002@gmail.com arba rašykite tiesiog komentaruose.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sėkmės rąšant ;]

sandrute002 rašė...

Ačiū tau Ieva. Ir tau sėkmės.;)

Unknown rašė...

Tavo šeima laabai didelė ;D

sandrute002 rašė...

Žinau, kad didelė :D.

Indre ♥ rašė...

Mano drauges seima taip pat dideles , 2 mergaites , 3 berniukai .;D