2011 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Reikia jūsų pagalbos


Padėkite apsispręsti, ką daryti :)

Sveikutės!
Nerašiau jau gana ilgai, nes buvau išvažiavusi, o, kai grįžau, nelabai turėjau laisvo laiko. O dabar prasidėjo mokslo metai ir šiemet aš beveik neturėsiu laisvo laiko parašyti blog'e, nors ir labai norėčiau. Vis galvoju - išeiti ir likti komentatore ar pasilikti ir būti viena iš neaktyviausių rašytojų. Prisimenu, kad sakėt, jog mano rubrikos jums jau pabodusios, tad man reikėtų šiek tiek ir naujų... Žodžiu, dabar prašau tik jūsų pagalbos - parašykite savo nuomonę, ką daryti tokiu atveju.

1. Ką daryti, jeigu noriu rašyti SNA blog'e, bet nelabai turiu laiko ir rašyčiau gana retai ?
2. Kaip manote, ar verta SNA blog'ui turėti rašytoją, kuri rašytų tik retkarčiais ( 1-5 kartus per mėnesį ) ?
3. Pastebėjau, kad mano vedamos rubrikos (Trumpai apie dainininką, Tu gali šokti ritmu) nėra labai mėgstamos. Kokia jūsų nuomonė apie jas ?
4. Kokias dar rubrikas siūlytumėte vesti ( susijusias su realiu gyvenimu ) ?
5. Kokie staripsiniai jus labiausiai domina ?
Apie madą
Apie muziką
Apie filmus
Apie pasaulio naujienas
Apie garsenybių gyvenimą
Įvairūs konkursai
Apie Stardollą
Apie nemokamus daiktus
Kita
6. Jei 5 klausime paspaudėte ,,Kita" arba norite papildyti savo atsakymą, rašykite čia :)
Apklausos rezultataie-apklausa.lt

Labai labai dėkoju visoms už atsakymus ir apsispręsiu pagal jūsų nuomonę :) Linkiu linksmų ir sėkmingų naujų mokslo metų, o kol kas iki !
Can somebody take me away to a better place
Kawaii Gone Total Loca
SMILE:)

1 komentaras: