2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

Šiek tiek apie ateities planus


Sveiki mielieji SNA skaitytojai,
Noriu su jumis pasidalinti ateities planus.
Tiesą pasakius, nelabai žinau ką rašyti į blogą.
Problema yra tame, kad jeigu rašyčiau bloge tikruoju savo vardu, galėčiau naudoti savo senąsias rubrikas, o dabar negaliu, nes jeigu pradėčiau rašyti savo rubrikas, matyt iškart suprastumėte, kas aš.
Kaip jau sakiau, kol kas negaliu sakyti kas esu, todėl teks gerai pasukti galvą, kol sugalvosiu ką parašyti.
Kol kas su Aiguste apsvarstom loterijos reikalus. Negaliu išpasakoti per daug, nes galbūt jos net nedarysim.
Na o daugiau planų nebeturiu, tad nesupykit, jeigu dažnai neparašysiu į blogą. Yra ir kitų blogo reikalų, tokių kaip blogo reklamavimas, partnerių ieškojimas, ir pnš. Tad kol kas esu užsiėmusi ir kitais blogo dalykais, o ne tik pranešimų rašymais.
Tikiuosi atleidžiat už neaktyvumą, na o jeigu turite idėjų apie ką norėtumėte paskaityti bloge, rašykite jas į komentarus.
Anonimė.

7 komentarai:

Unknown rašė...

Gali nesislėpti, žinau, kas tu esi :)

Unknown rašė...

Aš norėčiau daugiau straipsnių apie realybę... Pvz kaip rengtis ir t.t. Tikrai padėtum :)

Nežinoma rašė...

Kawaii> Ir kas gi? :D
Ėvelis> Ačiū už patarimą, pasistengsiu kažką sugalvoti :)

Unknown rašė...

Galiu pasakyt, bet ar tu to tikrai nori - juk atskleisčiau tavo paslaptį :D

Nežinoma rašė...

Bandyk, galbūt nepataikysi :)
Man visai įdomu būtų sužinoti, kaip kam atrodo, kas aš esu :)

Unknown rašė...

Šiaip, kai tu vos pasirodei, iškart supratau, kad čia pasislėpusi Gintarė :)

Gintarė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.