2011 m. rugsėjo 21 d., trečiadienis

Šiek tiek.

Sveiki,
Taigi, pagaliau rašau su savu baneriu.. Taip pat naujųjų rašytojų banerius įdėjau į blogą, juos rasite banerių puslapyje.
Na o šį pranešimą nuspręndžiau parašyti, nes man įdomu, kokios mano senosios rubrikos jums patiko, ir kurias norėtumėte pamatyti bloge dar kartą...
Tad leidžiu jums prisiminti visas mano rubrikas, o komentaruose laaabai lauksiu jūsų nuomonių.
Tai tiek,
Gintarė/Gwwen007

9 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Dėkui už banerį,tikrai labai gražus.

Aigustė rašė...

Man patikdavo Real'n'Stardoll (tikriausiai taip rašos) rubrika :D

▲Princess Pichu▼ rašė...

Man patiko rubrika Stardoll mados pagal Gwwen007 ;D

Aušrinė ♥ rašė...

Aha, visos rubrikos man patiko :D

GoldenGreta rašė...

Man irgi patiko,o gal dar kas nors apie gandus.

Nežinoma rašė...

Aiguste> Gal retkarčiais ir padarysiu Real'n'Stardoll, bet labai sunku gerai aprangą nufotografuot, gero apšvietimo reik, ir pnš... :D

Aigustė rašė...

Joo,patyriau tai savo kailiu kažkada :D

Indre ♥ rašė...

Stardoll mados pagal Gwwen007 man visai patiko .
Taip pat ta rubrika apie kuria kalbejo Aiguste.

Anonimiškas rašė...

Man ir.:)