2011 m. spalio 11 d., antradienis

Bandymai

Sveiki,
Kaip nuotaikos? Man labai puikiai nors net nežinau kodėl, nors ir ryt bus fizikos kontrolinis, fizikos visiškai neįkertu, nors jau seniausiai baigės vasara, nors reikia eiti į mokyklą...Ach, net nežinau...Koks skirtumas. Smagu jums rašyti...
Taigi, atradau dar įdomių chemijos bandymų ir manau jie jums patiks. :)
Sausas ledas su muilu:


O čia bus ne chemijos bandymas, o linksmiausias triukas, kaip rašoma video antraštėje:
Ir dar vienas triukas:
Štai ir viskas. Jau ir mano puodelis arbatos išgertas...:) Tikiuosi patiko, manau toliau chemijos bandymus maišysiu su paprastais triukais-bandymais, tai mano rubrika vadinsis tiesiog bandymai.
Tai tiek.
P.S.Atsakykite į mano klausimą Ką manote apie dėvėtų drabužių parduotuves, nes sulaukiau tik dviejų vienisų laiškučių. :( Būsiu dėkinga.
Iki,
Jūsų-Justė-jusyzynute :]

3 komentarai:

Vikiūks*) rašė...

Aš taip ir maniau, kad apelsiną įsidės į burną :D

GoldenGreta rašė...

Įdomu,tikrai panelės dviems laiškeliams liūdna...:)

Indre ♥ rašė...

Patiko . Idomus bandymas buvo pirmasis .