2011 m. lapkričio 24 d., ketvirtadienis

Didžiausias SNA konkursas!!!!

Taigi, štai ir atėjo momentas, kai aš pranešiu, koks gi bus tas mano žadėtasis didysis SNA konkusas!
O tai yra....


Na, manau jau žinote, kokia bus užduotis...
Konkursas iš tiesų bus sunkus...
Dalyvauti gali visi!

Na o dabar vis tiek paaiškinsiu kokia gi bus užduotis:

* Šio pranešimo komentaruose pasirašykite, kad dalyvaujate.
* Kvieskite savo draugus, bei pažįstamus, kad prisijungtų prie SNA sekėjų sąrašo.
* Liepkite jiems šio pranešimo komentaruose parašyti, kas juos pakvietė į blogą, bei jų pačių stardoll nick.


Taisyklės:
- Sekėjai privalo paspausti ant "Sekti" mygtuko bloge.
- Sekėjai privalo komentaruose parašyti, kas juos pakvietė į blogą.
- Sekėjai privalo turėti daugiau nei 200 starpointų stardoll'e.


Daugiausia sekėjų atvedęs žmogus gaus nuostabų prizą...:


Nagų dailės rinkinį!
Tai nėra originalus Konad rinkinys, bet yra taip pat labai geras, aš jį išmėginau.
Rinkinukas yra šiek tiek kitoks, negu pavaizduota nuotraukoje, plokštelės yra stačiakampio formos, ir turi net 9 paveikslėlius.


Jeigu esi vaikinas, ir manai, kad tau tokio rinkinio nereikia, vistiek siūlau sudalyvauti.
Jeigu laimėsi, rinkinuką galėsi padovanoti savo mamai, sesei, ar draugei.

Dalyvauti siūlau tik tiems, kurie nebijo sakyti savo tikro adreso, nes jo prireiks siunčiant prizą.

Na o sekėjus galite kviesti iki Gruodžio 15 dienos.


22 komentarai:

Gabrielė rašė...

Aš sudalyvausiu,o jei pakvieti...reikia ,kad draugas parasytu čia komentaruose,jog dalyvauja ir ji pakvieciau aš?Mano nick lilikasaki

Unknown rašė...

Galbūt pamėginsiu :)

Unknown rašė...

Uoj, nepastebėjau, kad čia privalo būt stardoll fanai :( Būčiau pakvietus draugų, bet jie stardollo neturi :(

Wirginijaemo - Gintaa rašė...

Dalyvauju! :)

Ash rašė...

Dalyvauju,mane pakviete lilikasaki

Aigustė rašė...

Siūlau nesukčiauti,nes iš karto matosi kas kaip ir kada užsiregistravęs blogger'yje ir pan. :)

Gintarė rašė...

Tai nesvarbu, kad dabar į bloggerį prisijungė.
Ash> Koks tavo stardoll nick?

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Pakvietė Gintautė. Dalyvauju. ;P

Ash rašė...

Mano nick- dainuojavisi :D

Goda rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Agnė. rašė...

Dalyvauju. Graziagne . ;p

noone rašė...

Pakvietė graziagne. loginas - waflizzz...

Elžbieta. rašė...

Pakvietė graziagne.
nick - cyplionok.

Lukas rašė...

Pakvietė graziagne.
nick - Skyllea0

Kotrytė ♫* rašė...

Pakvietė wirginijaemo
nick domute875

Viktorija ^^ rašė...

Dalyvauju : ) Bella.Svan.11 Šioo blog'o naujoji rašytoja : DD

Kazlauskaite9 rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Kazlauskaite9 rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Arri rašė...

Pakviete wirginijaemo
Nick - vija2000

gabija rašė...

PAkviete wirginijaemo
Nick:zuikutis124

Gabriele :)* rašė...

Mane pakvietė : wirginijaemo :)
Mano stardoll nick: 777n
Sekmes!:)

Deimantė. rašė...

Pakvietė wirginijaemo
nickas dute123