2012 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

Hot or not?


Sveiki visi. Seniai matyta aš čia, ką? :DD Na, bet nieko, svarbu, kad grįžau su HOT or NOT (Devil).

Silvuzis

Apranga: visai gražu, neperkrauta, bet kažko trūksta. Nedera auskarai ir bateliai.
Veidas: man laabai nepatiko, srr :( Tos blakstienos užlipusios ant plaukų atrodo tikrai nekaip, lūpos per žemai ir šiaip bendras vaizdas tikrai ne koks... Nepyk, bet tokia mano nuomonė. :|

Taigi, HOT or NOT ?



Elle_Akvilytiaa


Apranga: tarpusavy viskas dera, neperkrauta. Man patinka, kad apsirengei paprastai, neiššaukiančiai.
Veidas: labai gražu. Naudojami tik akiniai, makiažo galima sakyti, kad nėra - blakstienų tušas ir pudra. Man patiko.

HOT or NOT?


--

Taigi, šiam vakarui tiek.Susitiksim šią savaitę, kai įkelsiu rezultatus ir dar vieną pranešimą apie .......... . Intriga :DD Nu gerai, nebe nusišnekėsiu. Tiesiog ate :)

5 komentarai:

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Šiaip , uždėjau batus ir pamačiau kad ant auskarų yra juoda spalva ir dar balta ir nusprendžiau kad dera. O dėl veido , žinau , žinau.. Tiesiog kai esu nebe ss tai neleidžia persikeist nieko , o jeigu ir taip tai plaukų nenoriu keist . : D Bet manau iš tolo veido tikrai nesimato . Nepykstu žinoma , ko čia pykt? Tiesiog pasakei savo nuomonę ko ir laukiau . :)

Silvuzis .

GoldenGreta rašė...

Aš norėčiau. GoldenGreta.

Evelina ♥ rašė...

Aš ir noriu. :) evanedas

I n g r ii da ♥ rašė...

Noriuu Miiscy ;)

pupule55 rašė...

Aš ir norėčiau pupule55 ;)