2012 m. balandžio 21 d., šeštadienis

Išvaizda



Sveiki visi,

Po per ilgo žiemos miego pasistengsiu grįžti į blogą.
Nieko nepažadu, bet tikiuosi parašyti daugiau straipsnių nei kaip per pastaruosius mėnesius.
Blogo išvaizdą šįkart pakeičiau aš, tikiuosi, kad nors kiek patinka.
Taip pat, jeigu neįdėjau kažkieno banerio, rašykit man per stardoll, pasistengsiu kasdien prisijungt.
Tai tiek šiam kartui, tikiuosi, kad pakomentuosit išvaizdą.
Na o dabar laukit dar vieno siurprizo :)

12 komentarų:

Directioner ♥ rašė...

Na gal jau pradėkite rašyti, kiek laukti! Nuo 7 dienos normalaus pranešimo nėra ( tik su velykom ir visokie pakitimai). Na laukiu labai, kad gal pagaliau susiprotėsit kad mums nusispjaut tie komentarai, mums reikia straipsnių, ir jeigu mes rašysim komentaruose : puiku. jūsų kokybė straipsnių tikrai nepasikeis. Tai gal susiimkite, nes pradedu abejoti , ar man čia besilankyti...

Gintarė rašė...

Nu tai ir nesilankyk.
Kodėl aš viską turėčiau daryti?
Ne mano blogas, o su mano idėjom Aigustė nesutinka.

Aigustė rašė...

"kad mums nusispjaut tie komentarai, mums reikia straipsnių" - o mums nusispjaut į tuos straipsnius,nes kai nėra komentarų,tai nežinai,ar tavo straipsnį kas nors skaitė,ar ne.

Roberta rašė...

Mano nuomome, norint išlaikyti blog'ą reikėtų rasti straipsnių, kurie sudomintų skaitytojas. Man tai asmeniškai neįdomūs straipsniai apie stardoll'a. Rašykit ką nors kita: pvz dėkit derinukus, supažindinkit su šiuo metu populiariais užsiėmimais, pakalbėkit kaip prižiūrėti odą, nagus, ką daryt jei kramtai nagus ar turi kitokių problemų paauglystėje, kaip patartumėt šalinti spuogus, kaip pasidaryti įdomesnę šukuosena, kaip prižiūrėti naminius augalus, apie savanorystės naudą ir apie pasaulinius (Lietuvos) renginius per savaitę.. Temų pilna, tik reikia nepatingėti įdomiai parašyti, reikia sudominti skaitytoją, o tada bus ir komentarų, bus ir Jums noro rašyti. tik nebijokit suklysti - juk iš klaidų mokomės! :) O a6 pa=adu karts nuo karto pakomentuot :)

~R.

Gintarė rašė...

Aš jaučiu susikursiu savo blogą, nes su Aiguste irgi neįmanoma susitart.

Aigustė rašė...

Tai tu susikurk jeigu nori,ar aš tau neleidžiu? :D
P.S. tu jau metus užsispyrus su savo viena idėja. Ir jeigu tai vadinama neįmanoma susitart,nu tai ką aš žinau..

Gintarė rašė...

Kokius tau dar metus? Prieš kokių porą mėnesių tik sugalvojau, o tu iš karto atsisakei.
Ko neklausi skaitytojų, ko jie nori? Galbūt jiems ta idėja būtų patikusi?
Nebūk tokia egoistiška.

Aigusteliena rašė...

Turiu teisę būti egoistiška,nes blog'as yra mano. O skaitytojų neklausiu,nes aš NETURIU LAIKO PRIŽIŪRĖTI DAR IR FACEBOOK puslapį,kaip tu to nesupranti. Vos ne vos dabar suradau laiko blog'ui,tai dar turiu kažkokiai lempai surasti papildomą valandą. Sorry,bet tikrai ne.

Gintarė rašė...

Aš sakiau, kad būčiau prižiūrėjus tą facebook puslapį.

Aigustė rašė...

Tai jo,prižiūri tu,o blog'as mano. Gerai skamba. Įkūrėja net neužeina į blog'o fb puslapį. Tai kokių atsiliepimų tada apie save sulaukčiau?

Dovilė rašė...

Nepradėkit pyktis komentaruose, kai visi žmonės mato Jūsų pykčius... >.< Galbūt verta būtų pasiūlyti Gintarės įdėja, gal visgi ji būtų visai įdomi?

Anonimiškas rašė...

Pritariu Dovilei.:)