2010 m. rugsėjo 16 d., ketvirtadienis

Paskutinis pranešimas.

Taiiip, ir man atėjo tas paskutinis, ir net labai greitai.
Žinau, kad čia parašiau vos savaitę ir tai prastai, bet vis dėl to, blogus rašyt ne man, pasirodo aš neturiu riek kantrybės...
Ir šiaip, jau dabar mokslai, aš užsiėmimų turiu tikrai daug ir prie pc ne tiek ir daug sėdžiu, taigi, labai atsiprašau (o gal kitiems ir linksma) visų, kad tik tiek berašiau ir iškart bėgu.

Ir dar labai ačiū Aigustei, akd priėmė čia rašyt.
Ačiū ir visiems kas skaitė mano pranešimus.

Nebe Jūsų Kristė. ;\

4 komentarai:

Aigustė rašė...

O dieve!Kaip gaila,kad išeini ;[

Aušrinė ♥ rašė...

:[

Fashionista Silvija ~* rašė...

Jetau.
Nu kodėl šitaip?
Tu man labai patikai :(

Kristė rašė...

visiem būna tas laikas kai reikia išeiti, nors aš mažai parašiau, bet supratrau, kaip jau minėjau, kad rašyti ne man. ir dėkui, kam patikau. ;>>