2010 m. rugsėjo 16 d., ketvirtadienis

Prieš ir po - planethype, Ievutea98, geltona11, angel100cool

Sveiki.
Na pagaliau ir mano pranešimas. 
Taigi, padariau prieš ir po su keturiom merginom. ;)

Planethype

Aprangos
Prieš: Tikrai gražiai atrodai, tavo derinuky vyrauja juoda baltas spalvos, na, visnu žodžiu, man patiko. ;>
Po: Tik pamačiau šias timpes, supratau, jog jos privalo būti derinyje, prie ujų taip pat derinusi hb's švarkas. Na, o ank kaklo norėjau, kad būtų kuo daugiau, taigi pridėjau viską kas tiko.

Makiažo
Prieš: Buvai ryški, tamsi, griežta. Visai gražu, tik, kad truputį atrodo, jog tu susiraukus, Čia minusas. ^^
Po: Padariau visišką priešingybę prieš tai buvusiąjai. Šviesus, švelnus, rausvas makiažas, šviesūs plaukai. Na, bet man visai gražiai atrodo. :)

Ievutea98

Aprangos
Prieš: Kaip matau tu dar vis apsirengus ''lietuviškai'', bet mane tikrai labai sužavėjo šita apranga, labai graži suknelė ir gražiai priderinta. ^^
Po: Padariau derinuką į vakarėlį, nes labai norėjau uždėti šį kailį. ;D Na, nelabai yra ką komentuoti, man pačiai visai patiko.

geltona11

Aprangos
Prieš: Paprasta, spalvinga, gal tu irgi dar vis apsirengus ''lietuviškai''? Na, kaip jau sakiau, paprastutė apranga.
Po: Gal šiek tiek ir elegantiška? Na nežinau, bet man patiko, tikriausiai geriausiai kas pavyko šiandien padaryti. Na, ta bliuzelė jau turėjo rudą diržą ant juosmens, bet man gražiau atrodė juodas, išryškina liemenį. :)

Makiažo
P.S. Sumaišiau kur prieš ir kur po, o pamačiau tik dabar, taigi kairėje po, o dešinėje prieš. Atsiprašau labai.
Prieš (dešinėje): Paprasta, ir visai gražu.
Po: Taip pat paprasta, kaip ir minėjai pasirinkimas buvo mažas, dėl to nieko įmantraus ir nepadariau. :)

angel100cool

Aprangos
Prieš: Irgi vis dar ''lievuvišką'' akcentą turi? Bet gražiai ir paprastai atodai. Užskaitau. ^^
Po: Padariau elegantaišką, mano nuomone, visai nieko išėjo, labai patiko batai, tad pirmiausia uždėjau juos ir dar tą suknelę, o po to jau derinau smulkmenas.

Makiažo
Prieš: Paprasta, bet tikrai gražu. ;>
Po: Dabar pagalvojau, kad gal ir nereikėjo čia tų auskarų... Nežinau, nelabai gal tinka jie čia, bet ką dabar, jau uždėjau. Visai nieko gal, tie mėlyni šešėliai tai man patiko, jie labai dera prie rudų spalvų.


Tai tiek.
Tikiuosi Jums patiko. ;>

Jūsų Kristė. ;**

3 komentarai:

Vifaix rašė...

neįsižeisk, bet dauguma atvejų gražiau buvo prieš...

Anonimiškas rašė...

Nice, ačiū ♥

Kristė rašė...

vifaix! - man atrodo, kad tiesiog mūsų stiliaus skoniai nesutampa. :)
Monika - prašom. ;>