2010 m. spalio 10 d., sekmadienis

Hey :D

Taigii, labai faina, kad bloge atsirado tiek daug naujų rašytojų, manau tai tikrai nepakenks, ir tikiuosi, kad visoms seksis gerai, ir dar ilgai čia rašysit. :)
Na o aš kaip ir visada - sausa ir be idėjų. Norėčiau rašyti savo Stardoll gandų rubriką, bet kažkaip vistiek nesugalvoju apie ką rašyt... Nėra taip jau lengva.
Lapkričio mėnesio Real'n'Stardoll pasirodys, nes jau turiu aprangą ir Lapkričiui ir Gruodžiui, tad su ta rubrika problemų neturiu.
Buvo žmonių, kurie mano apklausoje sakė, kad turėčiau parašyti kokius nors straipsnius, o ne rubrikas, bet niekas taip ir nepasakė, apie ką norėtų skaityti...
Tad kol kas nesupykit, kad nieko nerašau, bet jau greitai užsiimsiu nauju projektu, ir jo metu stengsiuos visgi kuo daugiau parašyti į šį blogą.
Taip pat norėjau pakalbėti dėl projekto..
Žinau, kad daugeliui idėja nepatiks, bet...
Žadu vienai savaitei rašyti SNT blogą. Noriu sužinoti kitų žmonių nuomonę apie mano straipsnius, ir manau, kad SNT bloge turėsiu puikią galimybę. Noriu visiškai išmokti atsilaikyti prieš kritiką, tad su Pukenija susitariau, kad vieną savaitę rašysiu pas ją į blogą.
Tikiuosi, kad neužpyksit, kad taip sugalvojau, bet manau, kad man tikrai reikia pagalbos su mano straipsniais. Ir taip pat tikiuosi, kad neužpyksite, jeigu ir per mano buvimą SNT bloge nebūsiu aktyvi čia..
Bet po tos savaitės grįšiu į SNA visiškai, ir tikiuosi, kad būsiu kažką pasimokiusi, ir lengviau susidorosiu su savo idėjomis. :)
Tai tiek ;)
Na o dabar lekiu rengtis, ir greitai keliausiu į šokių pamokas ;]
Iš kart linkiu visoms skaitytojoms ir rašytojoms geros savaitės mokykloje, ir tikiuosi, kad ji jums greit prabėgs, ir vėl galėsite džiaugtis savaitgaliu :)
xxx
Gintarė

7 komentarai:

Prada (geltona11) rašė...

ko tu pas tą..tą.. eini? ;pp

Gintarė rašė...

Tą = Pukenija? :D
Jei taip. tai pasimokyt :D

martyna rašė...

Gintare, nenoriu pyktis, bet pamačiusi šį straipsnį labai supykau. Pati man priekaištavai dėl to ir pati žinai kaip tn buvo. Be to Ieva buvai išvadinus negražiausiais žodžiais. Tad, patyliu...

Prada (geltona11) rašė...

Pritariu Martynai.Supykau ir aš,dėl to,kad tu ten eini kažko "mokytis" ir labai įdomu ką tu ten išmoksi.Būti tokia pačia pasipūtusia kaip ir kitos?Jeigu taip..nusivyliau tavimi.

Gintarė rašė...

Visų pirma, Martyna, tu nuspręndėi rašyt dviejuose bloguose, o aš į SNT rašysiu ne ilgiau kaip savaitę, be to su Aiguste jau senai susitariau.
Geltona1> Išeinu mokytis, nes ten bent jau žmonės į straipsnius reaguoja, ne taip, kaip SNA skaitytojai, įsikiša tik jeigu būna skandalas, arba jeigu Aigustė rašo. Man įdomi skaitytojų nuomonė po kiekvienu mano pranešimu, tad ir noriu į SNT dėl to rašyt, nes žinau, kad nuomones žmonės ten išsako.

Gintarė rašė...

Martyna> O del Ievos išvadinimo.. Žinau, kad išvadinau, bet aš ne Ievai į tą blogą rašysiu, o kitiems žmonėms, tad kad ir kaip nekęsčiau Ievos, sugebėčiau dirbt savo darbą. Be to keičiasi laikai.

Anonimiškas rašė...

Sėkmės. :*