2010 m. spalio 11 d., pirmadienis

Sveiki!

Dabartinės, šių laikų merginos, domisi mada, bando išsiskirti iš minios, bei stengiasi būti madingomis ir stilingomis. Žinoma, ne visos merginos tokios, bet manau daugumai, kurios skaito šį straipsnį, bent truputį įdomu, kas šiuo metu vyksta mados pasaulyje, kokios tendencijos vyrauja ir nori savo spintoje turėti bent kelis madingus drabužius. Deja, visi straipsniai apie must-have'us ir pnš. skirti moterims, o ne mums - paauglėms. Pagalvokime - kas madinga, nebūtinai tinka ir mums, pvz.: leopardo rašto kailiniai keturiolikmetei?
Taigi, šičia dar ne straipsnis, ne ne ne! :D Čia kaip įžanga straipsnių, kuriuose bandysiu mados "kelrodžių" paremtais dalykais, pritaikyti viską kas šiuo metu madinga, tendencijas ir must-have'us mums, įdedant savų detalių, pavyzdžių ir skonio, nes mano manymu straipnsyje turi jaustis, kad jis neverstas iš kokio užsienietiško populiaraus blog'o ir jame turi būti šiek tiek ir pačio autoriaus. Nekursiu ilgų straipsnių, su visomis tendencijomis iškart, nes nei jums bus įdomu skaityti, nei man užteks laiko. Tikiuosi, jog jum patinka idėja ir norėčiau išgirsti jūsų nuomonę apie tai.

P.S. Nejaugi niekas nenori 'Prieš ir po'? Jeigu atsirastų norinčių - registruokitės komentaruose arba rašykit man į privatą arba skype, padaryčiau dar šiandien.

7 komentarai:

Unknown rašė...

Na aš visada noriu išsiskirti iš minios;P
Bet aš nenoriu išsiskirti drabužiais - man patinka nešioti įvairiausų spalvų inkariukus:) Vieną dieną geltonus, kitą žalius...
Manau, kad žmogus pamato tave tokios niūrios spalvos drabužiais ir pamato švytinčios spalvos inkariukus tikrai pagalvoja, kad tai daug orginaliau nei visokie drabužiai :P
P.S. Noriu prieš ir po. Mano nick'as As_tik_Flora .

|| Brenda rašė...

Noriu prieš ir po :P Nicka's harajakulovers(aprangos) :P

Gintarė rašė...

Nu tada ir aš Prieš ir Po noriu :DD

Kotryna ~ Qzzy rašė...

As irgi noriu :D Nick kaip visada Qzzy ;D

G* rašė...

Jau dabar jauciu patiks man ta tema ;p :DD
As taip pat noriu pries ir po nikas KickaAA :))

Aušrinė ♥ rašė...

Noriu :)

Gintarė rašė...

Aš noriu prieš ir po esu dziulgint999