2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

:)

Labas visiems :)
Labai atsiprašau, kad nieko nerašiau.
Paskutiniuoju metu mokykloje kasdien gaunam po du kontrolinius, ir nebesuspėju visko padaryti ir dar parašyti į blogą.
Viena iš mano užimtumo pasėkmių - nebežaidžiu stardoll. Kartais prisijungiu, bet tik tam, kad atrašyti visoms draugėms ir panašiai. Savo anketos niekam neatiduosiu, nes tikiu, kad atsiras laikas, kai vėl norėsis užeiti į stardoll.
Taigi, kadangi palikau stardoll, taip pat neberašysiu nieko, kas susiję su tai. Tad nebedėsiu į blogą ir spoilerių, nes tai didelis darbas, ir jam man tikrai nebeužtenka darbo. Kuri rašytoja norės, galės man parašyti žinutę į skype, ir pasakysiu, kaip juos susirasti.
Taigi, kadangi neberašau apie stardoll, turbūt rašysiu apie tikrą gyvenimą. Dėsiu derinukus iš looklet'o, duosiu įvairių patarimų, rašysiu įvairius pasakojimus, jeigu man užteks laiko.
Nenoriu palikti blogo vien todėl, kad jau ne kartą jūs nuvyliau išeidama iš čia, ir tada vėl grįždama. Šįkart pasistengsiu įdėti visą mano širdį ir laiką į straipsnius, tad gali būti, kad per savaitę įdėsiu tik kokį vieną ar du straipsnius.
Kadangi jau rytoj naujas mėnuo, turėčiau įdėti gruodžio Real'n'Stardoll. Taip, jį dar pasistengsiu įdėti šią savaitę, ir tai bus mano paskutinis Real'n'Stardoll darbas, su kuriuo tikriausiai užbaigsiu savo Stardoll karjerą.
O dėl Miss SNA Winter 2010...
Jį tęsiu, bet galbūt pavėluotai, nes kaip jau sakiau, kol kas nelabai turiu laiko.
Tad laukit naujienų ir mano naujų pranešimų...

xxx
Gintarė

Komentarų nėra: