2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

konkursas - NUTRAUKIAMAS!



1) avrillavigneMO+
2) rosegil+
3) bratsyte2
4) amandusia1997+
5) svile2
6) Kristifini
7) As_tik_Flora
8) klisioke
9) une.star


prie vardų pridėjau pliusus, kurios atliko užduotis laiko. o kitoms - SHAME ON YOU!
be žodžių aš.
oficialiai skelbiu - konkursas NUTRAUKIAMAS!!!
kas atsiuntė piešinius man į pm sd parašykit, aš užsisakysiu ss ir padovaniosiu po dovaną.

12 komentarų:

Anonimiškas rašė...

nu blemba siknes

Anonimiškas rašė...

:(((((

Laura rašė...

Gėda kitoms ;//

Gabrielė rašė...

As jau buvau pradejusi piesti, idejos nepagavau, o va dabar sast ir utrauke. Nu aciu labai.

gerda.` rašė...

tai gal turejot laiko manes paklaust, ne as kalta, kad buvo uzduotis neatlikta laiku.

Gabrielė rašė...

Bet tu ir nebuvai parasius ligi kada padaryti.

gerda.` rašė...

tai gal tu skaityt nemoki, buvau parasius, kad iki sekmadienio 18h.;)

Gabrielė rašė...

Jei skaityt nemokeciau, tai cia dabar nerasyciau. Apskritai, gal man neidomu cia tam bloge amzinai sedet ir skaityt kas ka parase.

Aušrinė ♥ rašė...

O aš NUPIEŠIAU laiku ir kai susisiekiau su tavimi pasakei, kad būsiu 4 ir nieko neišeis. Todėl ir nebeatsiunčiau.

Aigustė rašė...

Gebriele - tai ir nesėdėk šitam blog'e.Niekas tavęs nelaiko.

Gabrielė rašė...

Aiga-Ne del taves sedziu.

Gabija. :pp rašė...

Neisipykit.. Juk vistiek daug kas neatsiuntė.. PVZ. aš.. Aš tiesiog nespėjau visko padaryti.. Man neužteko laiko ir tiek.. ;((