2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

HB's Bracelet

Sveiki!
Noriu atsiprašyti skaitytojų už save bei už visas savo rašytojas,kad šiek tiek aptingome rašyti.
Na,aš tai neaptingau,nes rašau Fashion CITY,todėl laiko parašyti blog'e beveik nelieka.Tačiau matau,kad be manęs nieko nebus - niekas nerašys.Todėl stengiuosi suspausti savo laiką ir suspėti parašyti į blog'ą.
Naujiena - HB's apyrankė.
Man asmeniškai ji nelabai patiko.Kažkaip be ryšio atrodo tos ilgos kabančios grandinėlės.Ir kaina per didelė.Manyčiau,kad puikai užtektų 4-5 sd.
Na,aš šios apyrankės nepirksiu.
Ką manote jūs?
Aigustė.

2 komentarai:

Laura rašė...

ir man ji nelabai prie širdies. Tačiau būtų galima ją prie šio bei to priderinti ;))

Edita rašė...

Man ji tokia, gan keista. Ne, man ji ne tai, kad negraži, tokia savita, priderinti galima. Tik kaina, kaip tokiai apyrankei tikrai per didelė.