2010 m. lapkričio 6 d., šeštadienis

Mano svajonė...


Sveiki. Na balsavimas dar vis vyksta, nugalėtoją paskelbsiu rytoj.. ;)) Na, stardollerių daug neleisiu, tad kolkas konkurso neskelbsiu.. Paskelbsiu po kelių dienų.. O gal ir veliau.. ;) Tad dabar balsuokite už baisesnę valkatą, kurią parašiau ankstesnime pranešime... :DD Taigi apie konkursus pakalbėjome, o dabar eikime prie mano svajonės, prašymo.. ;))
DĖMESIO!!!
Labai prašau, kam negaila pabalsuokite už mane CoverGirl.. Ir kai pabalsuojate parašykite man į Gb. Gal ir netapsiu Cover Girl, na bet jei Jūs man padėsite, gal ir tapsiu.. O kam parašyti į GB??. Rašykite todėl nes aš jums atbalsuosiu.. ;)) Taigi jei Jūs mano svajonę išpildysite skelbsiu DAUG konkursų.. :) Taigi tiek šiame pranešime, Čiau.. :))


Norinti išpildyti savo svajonę - bratsyte2 :*

5 komentarai:

Gintarė rašė...

Nemanau, kad bloge reikia daug konkursų, nes vistiek nėra daug norinčių dalyvauti...
O dėl cg... Vien tik parašius į blogą to neužtenka, ir tai nėra taip jau lengva, jei neturi savo įdomaus stiliaus...CG nėra taip lengva tapti. Tai daug kas sako man, nes tikrai visame sd'e yra daug žmonių kurie to tikrai yra labiau verti... Na bet linkiu sekmės ;}

Gabija. :pp rašė...

Ačiū.. ;))

Unknown rašė...

Na gal CG netapsi, bet gal tapsi National Covergirl of Lithuania :)))

Gabija. :pp rašė...

Visko gali būti.. ;))

Une rašė...

dėk mažiau šypsnenėlių, tuomet ir post'as atrodys "oficialesnis" ;)