2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Metal Head



Stardoll'e pasirodė nauja drabužių kolekcija RIO parduotuvėje - pavadinimu Metal Head.
Drabužiai ne visi gražūs, bet yra ir gražių. Daugelis jų yra puošti auksu, todėl pavadinimas būtent toks.
Naujos kolekcijos proga sukūriau du derinukus.
Abu jie, kaip matote be batų. Žinoma kolekcijoje buvo ir batų, bet man jie tikrai baisūs, sunkiai priderinami prie kolekcijos drabužių.
Man labai patinka pirmojo derinuko suknelė, bei antrojo derinuko marškinėliai bei delninukė.
Šiuos dalykus esu nusipirkusi, ir siūlau nusipirkti ir kitiems. :)
~~~

Taip pat turiu klausimą:
Kažkada į blogą buvau idėjusi tris savus filmukus. Norėčiau paklausti, ar filmukų norite ir dabar?
Apie ką norėtumėte?

2 komentarai:

Janne rašė...

Kaip jus nufotografuojat visa kambari, kad jis matosi visas ir nesimato leles? ;]

Gintarė rašė...

Lėlę nukiši į kampą, ir nufotkini vieną dalį kambario, paskui kitą, ir suklijuoji.
Bent jau aš taip darau. :)