2011 m. vasario 7 d., pirmadienis

Pirmieji AŠ !!!


Laba;) Na štai,aš jau su naująją rubriką. Sulaukėme 3 dalyvių;) Taigi:

Kristina - Christie :










Mano vardas yra Kristina, tačiau draugai vadina Christie. Aišku, pagalvosite, kad aš kur nors Anglijoj gyvenu, jei pravardė angliška, bet tai netiesa. Tiesiog vieną vasarą su drauge žiūrėjom filmą ir ten buvo veikėja Christie ir man tas vardas labai patiko. Draugei taip pat. Todėl ir vadina mane Christie. Man 15 metų. Gimtadienį švenčiu rugpjūčio 15-tą dieną. Laukiu nesulaukiu jo XOXO

Turiu šunelį. Jo vardas Spotas. Jį gavau per savo 13-ąjį gimtadienį, jam dabar beveik 3 metukai. Veislė - Džeko Raselo terjeras. Jis labai smagus, draugiškas. Žodžiu, geriausias draugas :) Šiuo metu lankau 9-tą klasę. Pažymiai gana geri : nuo 8 iki 10. Labiausiai mėgstu chemiją ir istoriją. Kodėl ? Chemija labai smagi ir įdomi pamoka (bent jau man). Prieš mėnesį dalyvavau miesto chemijos olimpiadoj ir užėmiau pirmąją vietą surinkusi 20 taškų !!! Greitai važiuosiu į Vilnių III turui, tad laukit manęs XD O istorija man tiesiog labai įdomi. Na kai dabar einam apie visokius Europos valstybių padalijimus, aišku, neįdomu. Mėgstu senovės istoriją, tokią kaip indų, kinų, japonų, majų, šumerų, egiptiečių ir t.t. Na kažkur 4a. pr. Kr. - iki 5a. po Kr. ;P Be mokyklos turiu ir daugiau užsiėmimų. Nuo pirmos klasės lankau ir jaučiu dar ilgai lankysiu baleto studiją. Dievinu šokti. Tai man daugiau nei pomėgis. Tai kažkas, ko be kovos neištrauksi iš širdies.

Nuo pirmos iki ketvirtos klasės lankiau chorą. Man labai sekėsi ir labai patiko, tačiau kuo toliau, tuo labiau nebeturiu laiko, nes baleto pamokos ilgėja, o mokykloj mokytis reikia vis daugiau, jei nori gero pažymio. Tad teko pasirinkti - baletas arba choras. Ir, aišku, baletas laimėjo.


Na, o kai baigiasi mokslo metai ir nėra nei mokyklos, nei baleto, tai pardavinėju ledus. Tikrai smagu ir dar gaunu nemažą algą. Per šią vasarą netgi nusipirkau naują nešiojamą kompiuterį ir iPodą X)


Turiu gana daug draugių, tačiau yra tik viena geriausia. Jos vardas Eglė. Abi esam toj pačioj klasėj, sėdim tam pačiam suole, lankom baleto studiją ir rytais drauge einam į mokyklą :)) O savaitgalius taip pat praleidžiam drauge.


Mėgstu klausytis muzikos. Tačiau visa ta klubinė bei popso muzika man nepatinka. Mėgstu lyriškas dainas. Mano mėgstamiausios atlikėjos - Vanessa Hudgens, Alicia Keys ir Avril Lavigne.
Be to aš šiek tiek panaši į Vanessa Hudgens(daugelis taip sako). Galite pažiūrėt į nuotraukas. Mano mėgstamiausia daina, kurios galiu klausytis ir klausytis - Vanessos ,,Say Ok".







Filmus taip pat labai mėgstu. Nemėgstu visokių siaubiakų ar meilės istorijų. Mėgstu nuotykių, detektyvo ar veiksmo pobūdžio filmus taip pat fantastikos. Mėgstamiausi filmai - Žiedų valdovas, Lara Kroft, Elektra, Karibų piratai, Bibliotekininkas, Naktis muziejuje ir aišku - Bethovenas. Knygas skaitau gan retai, nes esu labai užsiėmusi. Na o jų tipai tokie patys kaip ir filmų - nuotykiai, detektyvas, veiksmo ir fantastika. Geriausia kada nors perskaityta knyga laikau Mažąją Princesę, taipogi Šerloką Holmsą, Žiedų Valdovą, Baltąją Iltį ir Laurą. Patariu ir jums perskaityti.



Be to turiu dabar daug pomėgių - apsipirkinėjimas, gaminimas, grojimas, piešimas, mezgimas, dekupažas bei TV žiūrėjimas. Labai mėgstu Liežuvautoją, Išlikimą, Jokių Kliūčių, Top Modelius, Amerikos Dievaitį. Liežuvautoja yra vienintelis romantinio tipo dalykas, kurį aš mėgstu. Be to mėgstu dažinėtis, t.y. makiažas. Pamatysite įvairiausių mano foto. Koks gi mano charakteris ? Draugiška, atsakinga, kūrybiška, visada ištiesianti pagalbos ranką ir siaubingai punktuali XOXO.


Maistas. Dievinu salotas. Daugiausia IKI parduotuvės. Tikras niam niam. Taip pat mėgstu mišraines, sriubas, salotas, picą, salotas, ledus, coca-colą, dešrainius, hamburgerius ir dar daugiau salotų XD Na gal tai viskas apie mane. Jei ką, mano Stardoll nick'as Butterflyxm101. You know you love me XOXO


Christie

56 komentarai:

Gintarė rašė...

Kažkokios ne Lietuvės nuotraukos :D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Žiauriai patiko :)

Amy rašė...

Greitu metu,kitu jau sulauksit;pp*

Aigustė rašė...

Atrodai tokia egzotiška. :) Buvo įdomu skaityti :)

Christie rašė...

Daugelis sako, kad nesu panaši į lietuvę XD
Prisimenu, šeštoj klasėj visi Berneen vadino XDDDD

Edita rašė...

Patiko labai tavo prisistatymas. Pasirodei labai miela ir išvaizda labai įdomi, egzotiška.
Manau ir man reikia sudalyvauti ;)

Christie rašė...

Ačiū visoms kam patiko :)))

Christie rašė...

Beje ačiū, kad įdėjai X)

Unknown rašė...

Tu man panasi sory jeigu isizeisi bet i kiniete :) tu tikrai nepanasi i lietuve :DDD

psyxotic rašė...

Tavo kažkuris iš tėvų tikrai ne lietuvos pilietis ;D

Gintarė rašė...

O man ji visiškai neatitinka 9okės standartų, nes nuotraukoj kokia 20-metė :>

I n g r ii da ♥ rašė...

Lb graži u. : )

Christie rašė...

Vysnyte123 : Cha, cha XD Kinijoj gal ir pritapčiau jei mokėčiau kalbą:P
psyxotic : Mano senelis buvo iš pietų Europos, tiksliai nežinau kur, nes ten karas ir t.t. vyko, o jo gyvo nebėra...
Gintarė/Gwwen007 : gal nuotraukose ir atrodau vyresnė, bet iš tikrųjų pagal ūgį - tipiška devintokė XD Labai žema esu :P
Inė : Ačiū :)))

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Unknown rašė...

Tu esi tikrai iš anglijos ar kitur. Nes mašinų nr ne lietuviški.. Ir tu pati nesi nei 5% nepanasi i lietuvę..
xDDDDD

Gintarė rašė...

Ai px, kitą savo nuomonės dalį pasilaikysiu, ir neišreikšiu XD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Vysnyte123 - Sr , bet kokia tu kalė. Lendi labai į šikną.

Unknown rašė...

Tu ir ne ka geresne zinok jeigu turi veidrodi namie tai butinai pasiuziurek nes matosi kad daug metu saves nematei

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Fashionista Silvija ~* rašė...

Tai kad , blet.. Kaip tu visus įžeidinėji. Geriau tokiai susususiai žiurkiai būti savo vietoje.

Gintarė rašė...

Silvija, pritariu Visnytei, nes šita mergina nuotraukose tikrai nėra Lietuvė, mačiau kažkada jos nuotraukas internete. Tad... Atkreipk dėmesį, nes aiškiai matosi, kad ji ne Lietuvė.

Christie rašė...

Atsiprašau, bet ar aš kalta, kad mano senelis buvo ne lietuvis :? Gimiau ir gyvenu Lietuvoje, mama lietuvė, o tėtis pusiau lietuvis :)
Keista, kad kalbi apie mašinų numerius, nes jų net nesimato :P Bet pripažįstu - ten yra tik viena mašina su lietuviškais numeriais, nes foto iš Liepojos autobusų stoties. Aš, draugė ir jos teta išvažiavom pasitikti draugės grįžusio brolio iš Talino :)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Gintarė - Taip , ji tikrai nepanaši į lietuvę , bet ar būtina teisti? Vysnyte tikrai kalė , nes ji drysta įžeidinėti , o taip elgiasi tik padugnės. Vienu žodžiu , daugiau nesikišiu :D

Christie rašė...

Ai nenorit - nereikia XP

Unknown rašė...

Ko jūs tiek prie žmogaus lendat ? Kas tokio, kad senelis nėra lietuvis ir ji nepanaši į lietuvę. Mano klasiokė Fausta irgi panaši į Christie tik jos plaukai juodi ir labai garbanoti. Tačiau ji lietuvė ir, o jos tėtis anglas bei jų šeima išsiskyrus. Tikrai gėdos turėkit rasizmu šmeižt :<

Anonimiškas rašė...

Nusibodo tylėt.Pasireikšiu ir aš.
Wtf,koks dar rasizmas.? Čia labiau tinka pafeikinimas. :D Atsiunčia ne savo ft ir džiaugiasi komentarais - kokia tu graži,kokia egzotiška. :D O čia tą apie senelį, gal iš Klono nusižiūrėjai.? :D ''Mano senelis buvo Olandas''. Tai tu supisai protą,kad jis iš pietų europos ar kokios ten xujnios. :D Jei nori susipažinti su žmonėmis,nors sovo ft atsiųsk,nes tokios fakiūkės nekelia noro bendrauti.Labiau priešingai- norisi tokias sumynti. 100% mačiau tavo ft internete,ir nereikia gintis,kad jas kažkas įdėjo ten. :D Nori įrodyti,kad čia tikrai tu.? Padaryk ft su lapuku ant kurio būtų parašyta ''Stardoll News-Aigusteliena''. Ir be atmazų,kad sugedo fotikas arba kažkas panašaus. Vistiek nepatykėsiu. :D Ir dar,ta mergina iš ft nėra tokia ir graži. :D Nosis primena negro. :DDDDDDDD
Sorr už visus keiksmus ir ižeidimus.Bet dapiso tylėt. ;*

Unknown rašė...

Tai tipo tavo ft. yra ne is googles ane nors toke mergina tokia pati gyvena anglijoje bet ji yra lietuve .. Viskas sutampa tu esi ne lt cia ne tavo ft :)

Fashionista Silvija ~* rašė...

O, mai gašš.. Žmonės , kokie jūs žiaurūs ;o* Prisipezėt juodai. Iš kur jūs žinot? Na , galbūt. Bet aš nemanau kad žmogus nori tik pajuodinti save ž kišdamas į internetą ne savo nuotraukas. Ką manau apie tai, geriau patylėsiu. Bet kaip jums negėda? Jūs prikišot kad čia ne ji , nors nė velnio nežinot tiesos.. Pakiškit įrodymus kad čia ne ji :DDD Na , nežinau. Tai iš tiesų skamba keistai , jos tie pasakojimai.. Bet nemanau kad ji taip žiauriai prisimeluotu :) Tad neteiskit žmogaus , nes jau ir taip visi nukritot - Down.

Unknown rašė...

Pritariu `S i ℓ v i j a ♥ (Silvuzis, draugiškas žmogutis atsiuntė savo foto ir jūs tyčiojatės iš jos. Pabandykit pasijausti jos vietoj. Tikrai, jūsų labai žemas lygis.

Gintarė rašė...

Cherry_Niam > Aš bent jau savo nuotrauką atsiunčiau, nes man nėr ko gėdytis. Bet matai - kai kuriems yra. ;p Tai jau jos vieyoj būčiau apskritai nuotraukų nedėjus.


Ir apskritai - nereikia gint žmogaus, kuris prisimelavęs :DDD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Prisimelavęs? Bet tu jo net nepažįstu :D Nieko nežino , ir prisipeza. Na negraži ji tau - tai tylėk tuomet , nereikia nieko įžeidynėti , nes tuom nieko nepakeisi. Kaip tu elgiesi yra tiesiog apgailėtina. Pvz - jeigu tu atsiųstum savo foto ir kiti sakytų - Fakytė iš interneto , labai malonu? Nemanau , todėl siūlau tau tiesiog patylėti , nes tu nežinai nei vienos kaplės. :)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Kristina - Tu neklausyk ką jos šneka , įjunk režimą px :D Tiesa sakant , nemanau kad labai malonu klausytis pasakų.

Anonimiškas rašė...

O tu Silvute ją pažysti.? :D Žinai,kad čia tikrai ji.? :D

Unknown rašė...

Is viska as galvoju ta ir sakau ka as galiu padaryti tikrai neusiciaupsiu :) Ka mes zinos gal silvija yra antra Cristonos anketa ?

Fashionista Silvija ~* rašė...

Candytta - Ne Vestute , aš jos nepažįstu :) Bet tiesiog kraupu žiūrėti ką žmonės šneka.
Vysnyte123 - Aš?? Ką čia nx nusišneki? :D Taip , siūlau tau užsikišti. :)

Gintarė rašė...

Silvija> Aš jeigu apsimetinėčiau kažkuo, tai bent jau merginų nuotraukas dėčiau, kurios panašesnės į Lietuves yra, ir pagal amžių į 9 panašios :D
Apgailėtina? :D Wow, gerai parinktas žodis ;) Jeigu aš apgailėtina, tai tada tikrai manęs nepažįsti :))

Unknown rašė...

Pritariu Silvijai, jūs tikrai negalit spręsti apie žmogų, jo nepažinodami.
Gerai, sakot, ji nepanaši į devintokę. O man kaip tik. Be to devintokai gali atrodyti ir ne kaip devintokai.
Pavyzdžiui, mano geriausia draugė tikrai nepanaši į devintokę. Prisimenu, kai ėjom per Basankę ir jai davė lankstinuką į modelių atrankas nuo aštuoniolikos metų. Žiauriai prisižvengėm XDDD
Christie nepanaši į lietuvaitę ? O kaip jūsų nuomone turi atrodyti lietuvė ? Baltaodė blondinė ? O gal brunetė ? Mano klasiokė Fausta ne tokia, bet lietuvė. Mokykloj mokosi ir du lietuviai, panašūs į arabus. Jei žiūrėjot pernai Tūkstantmečio vaikus, tai galėjot juos pamatyt. Leila ir Abdula. Nu žinokit išvis nė nepagalvočiau, kad jie lietuviai. Bet jų tėvas arabas, o mama - lietuvė.
Tad nedarykit skubotos išvados apie žmogų, nes taip tik jį įskaudinsit.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Cherry_niam - Būtent :)
Gintarė - Taip , aš tavęs visiškai nepažįstu. Bet turbūt ir nenorėsiu pažinoti , kai rašai - neapgalvojus. Pradedi šmeižti , ir tai yra apgailėtinas elgesys.

Anonimiškas rašė...

Jei kas nors apgailėtina tai tik jūs ir ta Kristina.
Kai užsiminiau apie tą ft su lapuku,kažkodėl fakiūkė nebekiša čia nosies. :D

Gintarė rašė...

Silvija> Ir ačiū dievui, aš galiu už save apsiginti, o yra žmonių, kuriems prireikia pagalbos ;D
Pradedu šmeižti vien tam, kad žinau tiesą. Kai būsi vyresnė, pati suprasi ;)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Gintarė - Vyresnė? Tu už mane tik 2 metais vyresnė :D Tad dabar tu juodai nusišnekėjai.. Vienu žodžiu , nenorit nereikia. Matau čia kiti aprimo :)
Candytta - Manai? Pati nusišneki. Nors gal ji ir galėtų taip padaryti , pažiūrėsim. :)

Anonimiškas rašė...

Nei nusišneku nei ką.Nors sakau tai ką žinau. :D Priešingai nei tu. :D O vat ji,supiso kažkokia mažė ne savo ft ir sėdi laiminga. :DD Tai tegul daro,mūsų žvaigždutė Christie. :DDDDDD

Gintarė rašė...

Silvija> Per du metus žmonės žiauriai pasikeičia, tad pažiūrėsim :D
Ir šiaip atsibodo man su tavim diskutuot, nes visi turi skirtingas nuomones, ir aš ginu savąją, tad jos nepakeisi vistiek ;DDD

Christie rašė...

Vajetau, neparašiau kelias dienas ir čia jau nebe mano foto !!! Tipo mažė esu ? Pačios jūs tokios jei negalit normaliai suprasti, kad Lietuva - kaip sako Cherry_niam - ne baltaodžių blondinių šalis. Skaitau ir mane juokas ima - galvojat kaip čia savo viršų pasiekt, kritikuojat, įžeidinėjat. Paklausykit, taip jūs nieko nepasieksit. Neturit ko veikt tai tik ginčijatės. Žinokit, tai tik Sizifo darbas.
Candytta ; * prašau neįžeidinėt mano senelio ir nesivargink, tų bobučių serialų nežiūriu. O foto man negaila, galiu tau visą albumą atsiųsti. Tik man rodos atsiuntus vis tiek skųstumeis, kad kažką ten papirkau, kad parašytų arba su photoshopu parašiau.
Dėkoju toms, kurios man pritaria ir nesielgia kaip vištos. Mielai su jumis susipažinčiau per Stardoll'ą.
O kitoms sakau - jeigu jūs tokios kvaišos, kad negalit susitaikyt tai prašau bent jau neįžeidinėt. Štai iki ko šis pasaulis nusirito...

Fashionista Silvija ~* rašė...

Gintarė - Jau save kaip viršuje laikai :) Negalvok kad esi kokia pasaulio "bamba" :D Geriau eik rašyti , nes išvis apsileido gražuolė.
Candytta - Na tai tu ir sakai jai tiesiai į akis.. Ne mano bėdos kad netiki. Dabar čia vienintelė - tu , susipisai į sieną. :)

Gintarė rašė...

Silvija> Žinoma, laikau save pasaulio bamba vien todėl, kad jeigu nelaikyčiau visokios debilės stengtųsi mane pažemint. Visada gaunu tai ką noriu, esu išpuikus, gali mane vadint kale - man visiškai pochui ką tu manai.
O į blogą neberašysiu, nes nuo tokių komentuotojų tik vemt noris. Pabaigiu Miss SNA Winter 2010 ir dingstu iš čia.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Gintarė - klausyk tu , batanike. :D Nelaikyk savęs per daug išpuikusios , nes kaip ir sakiai - esi kalė , ir dabar tu tai įrodei. Na žinoma , žinoma. Kaip tu galvoji kaip jaučiasi Aigustė , kai tu taip sakai? Nemanau kad jai labai malonu girdėti , kad dingsi kai dabaigsi tą savo - Miss Sna Winter 2010.

Gintarė rašė...

Silvija> Ačiū už nuomonę :D
Kaip jaučiasi Aigustė? Jeigu tokių "gerų" komentatorių nebūtų, Aigustė jaustųsi puikiai. O blogą nuspręndžiau palikti jau praeitą savaitę, tik Aigustės nebuvo prisijungusios. (bent jau aš nemačiau).
Beje dingčiau dabar, bet noriu užbaigti pradėtą darbą :p

Gintarė rašė...

P.S. Jeigu dar nori be reikalo rietis, atsiųsk man per stardoll'ą savo skaipą, ir galėsiu pskambint - tada kartu draugiškai ir pasiriesim :D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Dėja.. Tu jau seniai turi mano skaipą :D Ir aš nebenoriu daugiau peštis su tavim , nes nematau reikalo..

Gintarė rašė...

:DDDDDDDDDDD

Anonimiškas rašė...

Tai davai Kristinut,siųsk.Aš laukiu. :) O ant tavo senelio aš dėjau. :) Neįdomus jis man pupyt. ;**
Žinai,įdomu kas kvaiša,kas ne.Aš bent atsiųsčiau savo ft. :) O pasaulis atsirito iki to,kad tu feikini kokią Californijos gyventoja. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
O tu Silvuze,neužpisk. Kas tau yra blt.? Šokinėji,sraige tu maža.Užsifakink ir nebeūžk.Niekas tavęs nekvietė jos gint.Tad gali pašla namo.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Candytta - Maža? Nemėtyk akmenų , žiurke :D Gal pati snarglė esi , bet patikėk - aš nelaikau savęs tokios :) Ką tu moki - tik tai mulkinti kitus , daugiau nieko. Nebūk besmegenė , nes esi tiesiog - mergšė :D

Anonimiškas rašė...

Duosiu patarima,pasikalbėk su savo lietuvių kalbos mokytoja,kad ji tave pamokytu kaip dėlioti rišlius sakinius. :D Nihuja nesuprasi ką tu čia prirašai. :D Kažkokiose pievose lakstai mergyt. :D O man px,tu laikai save tokia ar ne.Tu man tokia ir užtenka. :D O kai pisiu tau ne iš akmens,o iš plytos už tą žiurke. ;* Pasigailėsi pūpa. ;** Mulkinti kitus.? :D Ką aš tau mulkinu.? :D Aš nors galiu atsiųsti savo ft,ne taip kaip visokios Kritūtės. Siunčia ne savo ft,o po to visokio KALĖS jas gina. :)
''Nebūk besmegenė , nes esi tiesiog - mergšė :D ''
: DDDDDDDDDDDDD Žudai su savo kalba. :D Matosi su protu nedraugauji,arba išvis jis tave paliko. :)*

Gintarė rašė...

Vesta> Ai nu palik tu tą Silviją ramybėj ;D Nx čia savo laiką gaiši ;D Einam geriau diskutuoj apie Barca - Arsenal žaidimą rytojaus ;DD Tai bent jau kažką naudingo nuveiksi, o čia su kažkuo besipešdama tik laiką gaišini ;D

Anonimiškas rašė...

Žinai,tokios gyvenimo traumos mane nervina. :)
Nu davai,einam. :D Barca laimės. :*