2011 m. kovo 19 d., šeštadienis

Prieš ir po





Pirmoji dalyvė ladykizyte. Kai atėjau pas ją į suitą net nenorėjau jos keisti, nes ji tikrai labai gražiai atrodė, bet juk reikia. Taigi padariau ją tokia žavia moksliuke. Pradėsiu komentuotį nuo veido.

1. Nuvaliusi makiažą ėmiausi dirbti prie šukuosenos. Pirmai nudažiau plaukus tamsiai rudai, o tada uždėjau gražią superstar'ių šukuoseną.
2. Sutvarkiusi šukuoseną ėmiausi makiažo. Pirmiausia padažiau blakstienas juodu tušu.
3. Lūpas patėpiau bespalviu blizgiu. Dabar jos atrodo nuostabiai.
4. Padažiusi lūpas, staiga prisiminiau, kad užmiršau akis pravesti juodu pravedimu. Taigi staigiai tai ri padariau.
5. Uždėjau dar šiektiek rožinių skaistalų, nudažiau antakius juodai ir uždajau nerd'us. Atrodai puikiai!

Na, o dabar apranga:




Mano manymu (bet manau pritarsite ir jūs) su apranga man nelabai pavyko todėl jos nekomentuosiu.

Patiko?
P.s. Registruokitės komentaruose.

Vanilė


11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Labai patiko veidas :D O su drabužiais gal tik džinsai ir maikutė man nepatiko :D

Unknown rašė...

Labai patiko makiažas, manau, be akinių būtų daug geriau.

Vanilė . rašė...

Evv - Ačiū. O su drabužiais tai sakau kažkaip nepavyko man. ;DD
Kawaii - Ačiū, man irgi jis patinka toks labai paprastas ir neryškus, o dėl akinių tai aš ją dariau tokią moksliukę todėl ir uždėjau.

Amy rašė...

Noreciau sudalyvauti]
amandusia1997

Christie rašė...

Fainiai ;)))

Aušrinė ♥ rašė...

Gražu!

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Viskas labai patiko. :)

Vanilė . rašė...

Amy - Užrašaiu :)
Christie, Svile2, Vilija - Džiugu, kad patiko. :)

Mooonikaaa rašė...

Aš taip pat norėčiau sudalyvauti.nick - Mooonikaaa

Auguste rašė...

Labai patiko, registruojuos: augustem

akvute rašė...

labai patiko :}