2011 m. kovo 18 d., penktadienis

Dainelė

Sugalvojau tokią rubriką, na ji bus nelabai susijusi su stardoll'u, bet tikiuosi jums patiks. Taigi kiekvieną dieną įkelinėsiu linksmą lietuvišką dainelę kurį pakelia nuotaiką. Tikrai nebus jokių Miajų ar Yvų. Bus visiokių vaikystėje klausytų keistuolių ir pan. Žinau, kad nevisiems tokio muzika patinka, bet gal atrasiu bendraminčių? Na, o šiandienos dainelė yra:



Patiko?

Vanilė

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Gal kai kam ir patinka, bet man ne :I

akvute rašė...

na man irgy nelabai

Aigustė rašė...

ir msn :DDD

Vanilė . rašė...

Na visų skonis skirtingas. Man tai ši daina labai praskaidrina dieną. Tokia linksma. :)

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

Man nepatiko, jaui nesupyksi labai vaikiška daina ;]

Vanilė . rašė...

Viktorija - Labai supykau. O jeigu rimtai tai ir rinkausi tokią, nes kaip ir sakiau man tokios vaikiškos labai praskaidrina dieną.

Aušrinė ♥ rašė...

Nelabai.

Unknown rašė...

Nop, tai ne mano skonio daina ;(

Christie rašė...

Man irgi nelabai...

Auguste rašė...

man ir nelabai...