2011 m. kovo 18 d., penktadienis

Prieš ir po

Prieš ir po - ši rubrika turbūt viena populiariausių stardoll'o bloguose, bet kaip bebūtų keista jos čia nėra. Taigi aš nusprendžiau ją vesti. Registruokitės komentaruose. Nepamirškite stardoll'o nick'o. Bėje kadangi darysiu ir veido ir aprangos prieš ir po būtų gerai, kad parašytume kurio norite, o jei neparašysite darysiu abu. Tai tiek.:)

Vanilė

12 komentarų:

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Hm, nusibodęs tas prieš ir po, bet tikiuosi kad tu jį pateiksi įdomiau. :)

Vanilė . rašė...

Nusibodęs tas tiesa, bet man stardoll'e labai patinka keisti kitų doll'ių išvaizdą, taigi pamaniau, kad prieš ir po vesti man bus tikrai linksma. Tikrai pasistengsiu, kad būtų įdomu ir sudalyvauti ir tiesiog paskaityti. :)

Anonimiškas rašė...

Okey, aš norėčiau būt eksperimentuojamą su abiem ir veido ir drabužių ladykizyte :D

Roberta rašė...

Norecia abieju pries ir po. Stardoll'e esu rozegil

Vanilė . rašė...

Padarysiu. :)

Inetuks rašė...

Norėčiau abiejų. Stardolle : LuwcandyLTU

Vanilė . rašė...

Oky.

Aušrinė ♥ rašė...

svile2 abu :)

Vanilė . rašė...

Įrašiau į sarašą. :)

Aigustė rašė...

Ir aš norėčiau :)Abiejų.

Unknown rašė...

Aš irgi norėčiau :) Ir makiažo ir aprangos. Mano nick'as As_tik_Flora
P.S. mano suit'o antram aukšte,baltam kambary yra dar daugiau rūbų :)))

Christie rašė...

Noriu abiejų prieš ir po ;))) Butterflyxm101