2011 m. kovo 18 d., penktadienis

Sveiki!!!


Sveiki, aš nauja šio blogo rašytoja (na ištikrųjų kažkada jau esu čia rašius). Mano vardai Gabrielė Saulė, (taip turiu jų net du) bet draugai vadina tiesiog vanile (šia pravarde ir pasirašynėsiu straipsnius, nes kad aš esu gagabriela matysite ir taip). Man dar tik vienuoliką metų, nors už šešių dienų bus dvylika. Mėgstu dainuoti (lankau chorą), būti su draugais, pasitaškyti diskanuose ir pan. Taip pat turių katę Artėmidę ir brolį Diną. Į stardoll'ą grįžau tiktai vakar (bet tai tikrai netrugdys man čia rašyti). Jame esu paprasta mergina be žvaigždutės (nors ankščiau esu nekartą buvus superstar'e). Stengiuosi kurti kažką savito, o ne kopijuoti nuo kitų (aišku įdėju šiektiek pasisemiu). Tai tiek. Dar nuotraukų šiektiek įkelsiu:




Vanilė ;*

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Sveika atvykus :D

Aušrinė ♥ rašė...

Sveika :}

Vanilė . rašė...

Evv:)* - Labas :)
Svile - Sveikutė :)

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Sveika, sėkmės rašant. :)

Vanilė . rašė...

Vilija - Labas :) . Ačiū. :)

Gintarė rašė...

Sveika atvykus ;]]

akvute rašė...

sveikute :}

Vanilė . rašė...

Gintarė - Labas :)
Akvutė - Sveika :)

Unknown rašė...

Labas, toj foto esi Nidoj, ar ne ? :)))

Christie rašė...

Labas ;)

Auguste rašė...

Laba!