2011 m. kovo 26 d., šeštadienis

Mano Augintinis


Taigi rubrika "Mano augintinis" čia . Pagaliau . :)) Mūsų pašnekovė - Gabriele - Vanile . Turbūt iš klausimų ir atsakymų suprasite kur aš,o kur Gabrielė . :))

Sakei,turi katytę.Papasakok apie ją :)



Na ji vardu Artėmidė (arba tiesiog Artė) . Tai yra mėdžioklės deivės vardas ir vardas tikrai atitinka jos charakterį. Atsimenu kaip kartą namuose pamatė musę, tai pradėjo vaikytis pro visą kambarį. Beje vasarą ji būna sode tai daug pėlyčių pagauna, tiesa ir kelis paukštelius (nors gavo už tai barti, bet juk katė yra kaip nepagaus) . Namuosee tai ji labai mėgsta žaisti su vilnoniu kamuoliuku. Kartais numeti į kolidariaus galą, o ji pagauna įsikanda ir atneša.



Kiek tavo katytei metų?



Dabar apie du metus.



Dabar visi turi veislines kates.Tavoji tarp jų? :)



Ne. Mano paprasta raina katytė, bet man ji daug gražesnė už tas visas veislines.



Taigi supratau,jog tau patinka neveislinės katės.Kokia jos istorija?Kaip ji atkeliavo į savo namus?



Patinka ir veislinės, bet tos rainos man labai patinka. Man buvo dešimt metų ir labai norėjau gyvūnėlio. O katės buvo (ir yra) patys mano mylimiausi gyvūnai. Taigi prieš pat rugsėjį (buvo likę apie savaitę) įkalbėjau mamą , kad gaučiau katę. Taigi važiuodami iš sodo nuvažiavome tiesiai į prieglaudą ir išsirinkome Artėmidę. JI tada buuvo dar labai mažytė ir tilpo į delną. Kai atvėžėm namo ji buvo labai baili ir mėgo tupėti už sofos, bet po kelių dienų įsidrąsino ir jautėsi kaip namų karalienė.



Taigi jūsų Artėmidės istorija nebuvo labai linksma,jeigu ją pasiimėte iš prieglaudos?



Kai ėmėme ją iš ten ji buvo su broliuku, bet jos istorijos nepaklausėme.



Kokia buvo jos didžiausia išdaiga?



Per mano gimtadienį pamačiusi musę ji mus tikrai nustebino. Besivaikydama ją ji padarė salto, dėja mamai nebuvo labai linksma, nes ji sudaužė taurė, bet reginys buvo tikrai įspūdingas.



Tikra medžiotoja (kryzenu) Be savo katytės,turi dar kokį gyvūną?



Dabar ne.



Planuoji?



Šiuo metu ne. Abėjoju ar katė sutartu (nebent su kita kate). :)



Dabar apie priežiūrą.Šukuojate,maudote?



Dabar šukuojame, nes pavasarį labai šeriasi, o maudome tada kai grįžta iš sodo. O kartą sode ji neapskaičiavusi šuolio pati įšoko į baseinėli.



Turbūt vandens nemėgsta ..?



Vanduo labai jai nepatinka, o jeigu sušlampa ar ją išmaudome tai pati poto laižosi dar kokią valandą.




Kokį maistą labiausiai mėgsta.Kokį maistą duodat?




Ji mėgsta sausą ėdalą su žuvimi, bet kartais palepinam ir tikra žuvyte.



Yra turėjusi vaikučių?



Ne, mes ją sterilizavom. Prieš tai miegoti naktimis negalėdavom kai morčius būdavo, o ir šiaip jei nebūtume sterilizave sode prie jos belekokie katinai kibtų. Nes jų ten pilną.



Ką ji labiausiai mėgsta?



Ji mėgsta miegoti (miega labai daug), žaisti ir mėdžioti (na čia tai turbūt dėl to mėdžioklės inkstinto).



Gal tavo Artėmidė ir priešų turi?



Na priešų ji neturi, nebent mano brolį. :D



Kodėl?



Na jis mėgsta ją truputį pakankinti (aišku nerimtai, tik žaisdamas).



Labai ačiū už atsakymus . :) Linkėjimai Artemidei. :)



Ačiū, kad nepagailėjai laiko klausimams. :)


Štai - Artėmidės nuotrauka .

Iki kito susimiauksėjimo,susiamsėjimo,susigraužėjimo ir susičiulbėjimo,o gal ir susiburbuliavimo . :DD

8 komentarai:

Aigustė rašė...

Nerealiai patiko,sukėlė šypseną,be to labai graži katytė! :)

Christie rašė...

Kaip fainiai. Labai džiaugiuos, kad ją pasiėmei iš prieglaudos. Padarei kilnų žygdarbį :)

Aigustė rašė...

Christie - pritariu,man labai patinka,kai gyvūnėlius paima iš prieglaudos. :)

Vanilė . rašė...

Pagaliau įkėliai.:)
Na aš ir pati norėjau imti tik iš prieglaudos, na dar galvojau iš kaimo, bet negalėjau, nes kaime tos katytės tokios laimingos (pas gimines), laisvė ten joms...

|| Brenda rašė...

Fainas katinas:)

Vanilė . rašė...

Ne katinas, o katė. :)

Aušrinė ♥ rašė...

Miela :}

Unknown rašė...

Miela katytė ;)