2011 m. kovo 2 d., trečiadienis

New writer here!


labaslabaslabas! (nesuvokia mano protas, kaip čia įdomiai su jumis pasisveikinti :) )
Aš esu nauja rašytoja. Stardolle žinoma tiesiog kai Prettnes (girdėta? ne?), o realybėje- Silvija, bet esu įpratus rašyti Silvia (be j). man yra 12 metų. Einu į šeštą klasę. Mokyklos neviešinu. :DD

Savo pomėgių aprašinėti nemėgstu, tad nesupykit, bet dabar apie juos nuutylėsiu.
Na, nebent pasakysiu tai, kad dievinu šokoladą ir vaflius. Ir vasarą. Ir dar, kad nekenčiu svogūūnų.

Rubrikas vesiu, bet apie jas plačiau parašysiu kitame straipsnyje. :)

O čia... aš. (nesimato mano veido, na, pusė, bet čia gražiausia mano nuotrauka.)


Tikiuosi, kad jums neįgrysiu.
Beje, pirmas sykiskai aš čia rašau, ir tikiuosi, kad komanda mane priims. :)


Nuo 2011-03-02 20:38,
jau jūsų Silvė.

6 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Sveika atvykusi :)

Unknown rašė...

Sveika !

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

Sveikute, o iš kokio miesto esi?

Silvija. rašė...

na, iš Vilniaus :]

Prada (geltona11) rašė...

labukas,sėkmės!

Anonimiškas rašė...

Labas.:))