2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Kas čia?

Taigi, susitarkite kas veda šią temą..!Leiskite man bent kelis kartus pravesti šią temą (kas čia?).Po kelių dienų man baigsis SS ir šios temos nebevesiu. Ačiu už dėmesį.O dabar kas čia?Nemanau, kad bus labai sunku,taigi...


Užuomena-dainininkė :D
Lauksiu jūsų spėjimų komentaruose :)
(Dėl prizo susitarsime)
Gabriele-lilikasaki

13 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Na.....

Anonimiškas rašė...

Net nežinau, gal... Ai :D

Anonimiškas rašė...

Ždžd nežinau :P :D

Anonimiškas rašė...

Spėk,spėliok...

Unknown rašė...

O čia lietuvių ar užsienio žvaigždė ?

Unknown rašė...

Gal Kelly Clarkson ?

Christie rašė...

Nu blm dviem minutėm nespėjau XDD Juk Kelly :)

Anonimiškas rašė...

Taip,teisingai!Koks tavo nikas?

Vikiūks*) rašė...

Dėk darrrr ;(

Anonimiškas rašė...

Gerai

Ieva rašė...

Juk čia mano rubrika..Mane tas tiesiog siutina kai esu negirdima..ar baiksi pagaliau ją vesti žmogau? ji MANO ir TAŠKAS. Ją vedu AŠ.

Anonimiškas rašė...

Nu gerai nesinervok,nebevesiu

Ieva rašė...

Kad nervini..