2011 m. gegužės 20 d., penktadienis

Sveiki,manau dabar kokias 2 valandas šio pranešimo niekas neskaitys,nes visi mokosi mokykloje.Na,o aš dabar neinu į mokyklą,todel,kad man namuose reikia saugoti brolį,nes jis labai rimtai susirgo...Gal aš jau grįšiu prie temos. Šiandien sužinojau kaip galima pasidaryti nemokamą diržą.Jei norėsite jį gauti reiks padirbėti...
Į URL eilutę įrašyk http://www.stardoll.com/
Prisijunk
Viršuje esančią eilutę pakeisk šia- http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1276
Diržas atrodys taip:
Jį prie suknelės būtų labai sunku priderinti,
bet prie kelnių puikiai tiks.
Žinau,tai,nes pati panašų dirža turiu ;D
Gabriele-lilikasaki

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nesidariau, nes nelabai reikia :D

Anonimiškas rašė...

bet gali prireikti...As tai pasidariau del viso pikto

Christie rašė...

Nelabai mėgstu proxius, nes virusų prilenda po to ...

Vikiūks*) rašė...

Pritariu, proxiai-virusai

Ieva rašė...

Taip. Ir aš pritariu ,o diržaas man nepatinka... Taip tų diržų turiu per akis. :) :D

Gabija. :pp rašė...

Ai, aš atsimenu ankščiau rinkdavaus daiktus, rūbus, jie gražūs ar ne, bet poto niekur jų nepriderindavau... tai jie keliavo į STORAGE :D na,o dabar, kažkaip man jau nebereikia jų,kai įpusėjau į stardoll žaidimą. :)

Ieva rašė...

Gabija, pritariu :) dabar mano sandeliuke 14 pslp. nepriderinamu rubu A :O :D