2011 m. birželio 6 d., pirmadienis

Priminimas

Sveiki,
Norėjau priminti,kad aš darau konkursą.. :}
Kolkas yra tik dvi dalyvės. :}
Norėčiau, kad dalyvių būtų šiek tiek daugiau.. ;D
Konkurso Taisyklės Tokios:

Aš bloge paskelbsiu temą.O jūs turėsite aprengti savo lėlę pagal tą temą. Galima rengti lėlę savo suite arba starplazoje.
Kaip aprengiate lėlę nufotografuokite ją. Tada gražiai apkarpykite ir ant notraukos užrašykite savo nick'ą.
Tada siuskite nuotrauką man į el.paštą medute5300@gmail.com
Vėliau aš įkelsiu visų dalyvių nuotraukas ir įdėsiu apklausą..:}
Ta kuri laimės gaus dovanėlę.. :}



Dovana Yra tokia:

Geresnės dovanos nesugalvojau.. :D




Na o tema yra :


DRYŽUOTI DRABUŽIAI. 




Laukisu Jūsų Laiškų!


IKI

5 komentarai:

medute5300 rašė...

Niekas Nenori Dalyvauti.. :{{

Auguste rašė...

Aš sudalyvavau (:

Unknown rašė...

Gal sudalyvaut ? Ciucikas gana mielas :)

Unknown rašė...

Na va - išsiunčiau :)

Christie rašė...

Turiu tą ciucį, todėl ir nedalyvauju :P