2011 m. birželio 15 d., trečiadienis

"Tavo augintinis" konkursas


Sveiki. Pamačiau "Greiti ir įsiutę 5". Man labai patiko :) Na jau manau niekas neatsiųs augintinių. Taigi pradedu konkursą.

8. Turbūt Pilkutis užsinorėjo nusnūsti ? Juokauju, labai gražus kačiukas. O vardas atitinka jo spalvai. Na ji rašo: Augintinio vardas : Pilkis
Nick:as : Ivetulia_ . Sėkmės :]
6. Utiutiu.... Koks snukutis ;* Meilutis labai. Patinka man tokie :} As_tik_Flora rašo: Sveikutė !
Čia mano prancūzų buldogas Orfis.
As_tik_Flora . Labai jau mielas. Orfis, labai gražus vardas. Sėkmės :)
10. Tokia graži kaip lūšis. Na Evelina rašo: Sveika. Aš esu ladykizyte (Evelina), o mano augintinės vardas Safyra. :) Mano nuomonė, kad ji panaši į lūšį :D, bet labai...labai... graži ! (hug). Kaip norėčiau apkabint :D Sėkmės =)

9. Pasislepė juoda katytė batuke. :D Kaip miela. Galvojo nepamatys. Tai .Smiling. kačiukas ;] Ji rašo: Katinas Monkius
Nick'as .Smiling. Mano nuomonė, kad ji slapukė :D, bet labai miela ir graži ;)* Juodukė ;) :D Sėkmės ;}

7. Aigustės katytė :) Labai....labai... graži =* Aigustė rašo:
Mano persų veislės katytė Mona.
Nick'as - Aigusteliena . Mano nuomonė, kad katytė tokia meili. Ji jogurtinės arba baltos spalvos :D Patinka man tokios katytės. Sėkmės :)
2. Štai čia Sofija10 šuniukas. Ji rašo: Sofija10 mano loginas.Pipsė jos vardas. Pipsė, gražus vardas :} Mano kaimynė turi tokį patį šuniuką. Man šitie šuniukai labai patinka ;} Sėkmės.
3. Štai čia editalelija katinėlis Garfis. Ji rašo: Šio kačiuko vardas Garfis, jam 9 mėnesiai.
Foto atsiuntė Edita (editalelija). Mano nuomonė, kad kačiukas labai meilutis. Labai gražus vardas. Man šis kačiukas primena Garfildą :D Sėkmės.

4. Svile2 katytė. Gaila, kad ji neparašė savo katytės vardo, bet tai nebūtina :) Na ji parašė tik nick'ą tai aš nekelsiu ką ji rašo :D, bet katytė tokia sweet =* Tokia meilutė :}* Sėkmės ;)
5. kotry1 šunytė topsė :) Ji rašo:
Veislė : Taksas
Kalytė.
Mano augintinės vardas Topsė jai 10 metų (laaaaabai sena. :D)
Jai patinka bėgioti sode, lauke, maudytis ežere, žaisti ir visas jos laikas namuose - miegojimas ir ilsėjimasis.

Mano nick kotry1 :). Mano nuomonė, kad ji atrodo nesena, bet labai graži :} Sėkmės ;]

1. Safyra (OurgilBaby). Ji rašo: Mano Katytes vardas - Safyra. Siunčia OurgirlBaby jai 2 metukai. :}. Na dabar mano nuomonė: labai graži katytė :) Pukuotukė :} Pasirodo, kad ladykizytės ir OurgirlBaby katyčių vardai sutapo. Sėkmės :]

P.S. Balsuokite pagal numerius kuriuos aš surašiau prie gyvunėlių o ne pagal eiles. Ačiū už supratinguma.

Štai polas :)



Žalia... Ir aš tau paseksiu pasaką žalia.....

Neri c(: or linksmuolike

10 komentarų:

Ievūks. rašė...

Daugiau katinų negų šunų :D

Unknown rašė...

Noriu perso ;DDD

Anonimiškas rašė...

Kokie mieli tie katinukai (inlove). Turėjau aš prieš tai berniuką, bet nebėr jo :(((

Aigustė rašė...

Visi tokie mieli :))

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Oooh, net nežinau už kurį balsuoti, nes nei vieno gyvūnėlio negaliu išskirti. Visi tokie mieli, beet. Be galo patiko Evelinos katytė :D Ir Aigustės graži ir dar tas batų mėgėjas :DD Toooks nerealus :D (nors čia visi labai gražūs :p)

Aigustė rašė...

:DDD

Christie rašė...

Aš palaikysiu šunis :)
Nors Mona tokia gražiiiiiiiiiiiii

Vikiūks*) rašė...

Šunys vis tiek VALDO !!

Gabija. :pp rašė...

Joo.. Mona tai neralii. Aiguste > o kiek jai mokėjai? Nes mes irgi ruošiamės tikriausiai pirkti persų katytę :DD

I n g r ii da ♥ rašė...

Mona unrealli ♥